GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

2442. Przesyłka z Fryzomania.pl!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów z Fryzomania.pl

W całości:





W szczególe.





Tytanowy grzebień do włosów:




Składana szczotka z włoskiem z dzika:




Jako włosomaniaczka jestem niezwykle zadowolona z powyższej przesyłki, jak i z testów, które mnie czekają.

Ostatnio zrobiłam bowiem Wielkie Porządki w swoich włosowych akcesoriach, tak więc nowe nabytki przydadzą mi się niewątpliwie i od razu wezmą udział w testach.

Najbardziej ciekawa jestem tej szczotki z włosiem dzika, bo będzie to moje pierwsze zetknięcie z takowych włosem w szczotce.

Niebawem więc spodziewajcie się recenzji wszystkich powyższych cudów.

Dziękuję Fryzomania.pl za zacną przesyłkę!

A Wy coś ostatnio dostaliście miłego?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Enjoy your new products, have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotkę z włosem dzika mialam kiedyś i bylam zadowolona. Ale moja nie byla skladana. To mnie bardzo ciekawi. Czy nie będzie się składać w trakcie czesania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek z czarnuszki bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne akcesoria. Ciekawa jestem Twojej opinii z ich użytkowania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mnie ciekawi ta szczotka z włosiem dzika :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem ciekawa tej szczotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe akcesoria. Ja aktualnie z mojej szczotki jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna szczotka, taka mała i poręczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta szczotka mnie najbardziej zainteresowała, potrzebuję takiej z małą ilością rzadko rozstawionych ząbków

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna przesyłka:) nie mogę się doczekać recenzji tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wybór, uwielbiam ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że o sklepie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na wyniki testów 😁
    Olej mnie najbardziej zaciekawił 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego testowania. Mam nadzieję, że nowe akcesoria dobrze się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Nie słyszałam o tym sklepie, a od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie dbania o włosy, więc chętnie przejrzę, co oni tam mają :) Zainteresowałaś mnie tym olejkiem z czarnuszki, muszę o nim więcej poczytać! Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne produkty :D Najbardziej jestem ciekawa tej szczotki do włosów,
    bo super się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  18. beautiful hair products! Have a nice week

    OdpowiedzUsuń

  19. These brushes, combs and hair products look great. Thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  20. Z niecierpliwością czekam na posta z recenzją! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tytanowy grzebień, pierwsze słyszę o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeee super zakupy! Olejek z czarnuszki mam, ma fajny zapach, ale już dawno go nieużywałam;)
    Też jestem ciekawa jak się sprawi szczotka:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru