GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 sierpnia 2020

2443. Oriflame Love Nature odświeżająca maseczka z ogórkiem i kojąca maseczka z owsem

Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację buzi.

Będę mówić o Oriflame Love Nature odświeżająca maseczka z ogórkiem i kojąca maseczka z owsem.

Słowo od producenta: 

a) odświeżająca maseczka z ogórkiem:

"Odświeżająca, chłodząca maseczka żelowa z rewitalizującym, bogatym w witaminę C ekstraktem z ogórka, który nawilża cerę i dodaje jej wigoru. Odpowiednia do cery mieszanej. Testowana dermatologicznie."

b) kojąca maseczka z owsem:

"Kojąca, odżywcza maseczka z naturalnym owsem. Ekstrakt z owsa jest bogaty w witaminy z grupy B, które sprawiają, że cera jest miękka i wypełniona. Odpowiednia do cery suchej. Testowana dermatologicznie."

Maseczki w okazałości:



I w pojedynkę.

Ogórkowa:



Od producenta:




Skład:

AQUA, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 20, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT, ETHYLPARABEN, SODIUM CHLORIDE, MENTHOL, SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CI 19140, CI 42090


Na dłoni:



Owsiana:



Od producenta:





Skład:

AQUA, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, DIMETHICONE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, XANTHAN GUM, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, CETEARETH-20, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, ISOHEXADECANE, LACTIC ACID, PROPYLPARABEN, POLYSORBATE 80, AVENA SATIVA KERNEL EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 15985, CI 16035, CI 42090

Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższe produkty dostałam do testów od p. Artura z www.orioffice.pl. Normalnie możecie je kupić w Internecie za ok. 5 zł.
 Zapach: przyjemny, delikatny.
 Konsystencja: żelowa (ogórkowa), kremowa (owsiana).
 Opakowanie i pojemność: plastikowe, białe saszetki z motywem ogórka i owsa. Pojemność: 10 ml.
  Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka użyć.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z maseczkami Oriflame. Nie sięgałam wcześniej po mazidła pielęgnacyjne tejże marki, gdyż zwyczajnie w świecie miałam zapas tego typu kosmetyków. Ale jak wiadomo, każdy produkt kiedyś w końcu sięgnie tzw. denka, zatem i mnie to spotkało. W sumie, można rzec, że w samą porę, bo zaraz potem przyszła propozycja testów maseczek Oriflame. I powiem Wam, że są to specyfiki naprawdę godne polecenia! Maseczki, mimo małych rozmiarów, spokojnie starczą na kilka - u mnie trzy - seanse relaksacyjne, po których moja buzia jest zadowolona i szczęśliwa. Wersja ogórkowa bardzo przyjemnie chłodzi i odświeża skórę, nadając jej zdrowy wygląd i blask. Z kolei produkt owsiany cudownie nawilża i odżywia skórę, sprawiając, że wyglądam jak świeżo wyspana i wypoczęta. Maseczki są bardzo przyjemne w aplikacji; łatwo się nakładają, ślicznie pachną i bez problemu można je potem zmyć. Warto dodać, że maseczki stosowałam zwykle wieczorem, na ok. 10-15 minut. Produkty mnie nie uczuliły, ani nie podrażniły. Uważam, że są to naprawdę godne polecenia gagatki; wydajne, tanie i robiące dobrze mojej buzi. Zakupcie sami, a nie pożałujecie!
 Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy Leonia

PS. I przypominam, że na stronie orioffice.pl możecie dołączyć do Klubu Oriflame i mieć dzięki temu 20% zniżki na na wszystkie produktu i to przez cały rok!

27 komentarzy:

  1. No proszę. Ciekawe maseczki. Warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe maseczki. Może kiedyś w końcu się przekonam to tej marki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the suggestion dear

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam przekonania do maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wszystkie produkty z ogórkiem. Na pewno ta maseczka sprawdziłaby się doskonale. Miłego dnia 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że jesteś zadowolona, ja najbardziej lubię maseczki, które są umi4szczane w słoiczkach lub tubkach, od saszetek stronię choć najważniejsze jest działanie

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nie porwały te maski, bardzo zwyczajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting review and amazing photos dear/ I'd like ti try the cosmetics )))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie zainsteresowały mnie te maseczki . Mimo to jak zawsze konkretne recenzja jakie lubię .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy maseczek z Oriflame. Tej kojącej z owsem bym wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting masks! I love that brand :) 

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli kiedyś wpadł w ręce, to z ciekawości przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie bym chętnie wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem z pielęgnacją cery na bakier, ale na swoje usprawiedliwienie dodam, że nigdy nie miałam problemu z cerą a w sklepach do tej pory jestem proszona o okazanie dowodu osobistego (podkreślam -mam 26 lat).
    Myślę, że kiedy przekroczę magiczną barierę 30 lat to wówczas będę bardziej zwracać uwagę na pielęgnację. Wtedy na pewno przydadzą się opisanw przez Ciebie maseczki ^_^
    Pozdrawiam serdecznie! 🤗♥️

    PS. Dodaję do obserwowanych! 🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Mialam i ogorka i owies ale innej firmy. Bardzo mi odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam je w prezencie więc bez wahania dziś użyję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki tej marki ,chętnie przetestuję te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to nawet nie wiedziałam, że Oriflame ma takie maseczki w saszetkach. I to jeszcze dobre.

    OdpowiedzUsuń

  19. I have especially tried the oatmeal one, they are very good. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie korzystałam z masek oriflame, ale lubię maski ogórkowe :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru