GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 17 sierpnia 2020

2446. Ile kosztowały mój ślub i przyjęcie?

Witajcie!

Dziś post o który sporo z Was mnie prosiło.

Przedstawię Wam mianowicie kosztorys mojego ślubu i przyjęcia.
Będzie to idealny przykład na to, że aby ogarnąć uroczystość tego typu, wcale nie trzeba brać kredytu czy zapożyczać się na wiele lat.

My naszą uroczystość zrobiliśmy tak, jak chcieliśmy.
Po naszemu, rodzinnie, z klasą, ale bez zbędnych naddatków, cudów-gołębi-barmanów-wianków.

Nie przedłużając, zaczynajmy podsumowanie.

Podzielmy może wszystko ca kilka kategorii, żeby łatwiej było mi ogarnąć liczenie.

a) Kościół

- msza i organista 1000 zł
- kościelny 50 zł
- dekoracja z kwiatów 600 zł
- kamerzysta 900 zł
- dekoracja auta, kwiaty na wiązanki (ja i Świadkowa), kwiaty do butonierek (Pan Młody, Świadek) 400 zł
- odpisy dokumentów 100 zł

b) przyjęcie (5 godzin)

- alkohol 3000 zł
- goście (50 osób) 7500 zł
- tort, powitanie chlebem i solą, dekoracja stołu i krzeseł 1260 zł
- zespół muzyczny 1100 zł
- prezenty dla Rodziców 200 zł

c) stroje

- sukienka (która finalnie nie została założona, ale uwzględnię jej koszt w zestawieniu) 250 zł
- wianek 50 zł
- buty 50 zł
- koronka do sukienki szytej przez moją mamę 40 zł
- garnitur, buty, mucha, koszula Pana Młodego 800 zł

Całość zatem wyniosła nas ok. 17200 zł
Jak na ślub i przyjęcie jest to kwota śmiesznie mała.

Mimo tak niskiego kosztu imprezy, nam naprawdę niczego nie brakowało.
Goście byli najedzeni, napici, wytańczeni i wzruszeni.
Jedzenie, które zostało z przyjęcia podzielono na cztery równe części (moi Rodzice, Rodzice Męża, moja babcia, dziadkowie Męża), które starczyły na ponad tydzień solidnego ucztowania w zaciszu domowym.

Alkohol też oczywiście został, ale tych zapasów spokojnie nie zużyjemy przez najbliższe kilka lat.

A Wasze ślubne uroczystości ile wyniosły $?

Kathy Leonia


32 komentarze:

  1. Glad you managed a beautiful wedding with low pending, well done. Have a great week! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie pamiętam ile wydaliśmy, ale też nie za dużo bo wesele było na 60 osób i było jednodniowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsza jest atmosfera ale nadal jestem pod wrażeniem tego, że postanowiłaś sama się pomalować. Koszt wesela mojej siostry w zeszłym roku to 80 tys zł. gdzie sukienka była wypożyczona. bez poprawin ale gości było dwukrotnie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, dla mnie to masa pieniędzy xD Ale najważniejsze, że było miło i wesoło <3 Ja nie mam się jak wypowiedzieć, bo nie miałam ślubu

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że wszystko fajnie się udało i wszyscy byli zadowoleni :) Ja swojego ślubu na razie nie planuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli jak widać można mieć udany ślub bez wydawania fortuny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ze wszystko się udało!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że Wy jesteście zadowoleni. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Congrats!It was a lovely and ship party at the same time.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawiło mnie to przyjęcie. Trwało 5 godzin? To dość niecodzienne, koniecznie napisz jak takie przyjęcie wygląda i jakie są Twoje wrażenia po nim, jakie widzisz plusy i minusy w porównaniu do przyjęcia całonocnego. Co do kosztów to i tak wychodzi spora sumka, mimo że relatywnie jest bardzo niska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedajcie ten alkohol i pojedźcie sobie za to w kolejną podróż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że finalnie wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jesteście zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great dear!!My wedding was so small, but we had everything too. Congratulations for both!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne, że wszyscy dobrze się bawili i jest co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nasz 8 lat temu ślub i przyjęcie wyniosło równo 20 tysięcy, gości było 60 :) też nie było zbędnych bajerow poza miejscem wesela - odbyło się na zamku w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dowodzisz, że nie trzeba wydawać fortuny by mieć udane wesele! :)
    Ja szczerze mówiąc urządziłabym kameralną uroczystość dla najbliższej rodziny w jakimś fajnym miejscu, by później gdzieś wyjechać i pozwiedzać kawałek świata.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosztuje dużo bo ludzie zapominają rodzine której nie znają nawet . A lepiej mieć tego dnia bliskie Ci osoby która naprawdę są w naszym życiu . Niezły kosztorys :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze, że wam się podobało :) gratulacje z okazji ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak słucham o tych kredytach na wesele ,to koszty Twojego ślubu są naprawdę niewielkie ☺
    Najważniejsze że jesteście zadowoleni ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. 17 tysięcy to i tak pokaźna inwestycja. Ale zdaję sobie sprawę, że to wariant bardzo ekonomiczny i ludzie są w stanie wydać kilkadziesiąt tysięcy na ten dzień. Tylko ja się zastanawiam po co.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie ta kwota jest dosyć wysoka chociaż wiem, że ludzie za urządzenie wesela płacą znacznie więcej pieniędzy. Najważniejsze, że wszyscy dobrze się bawili :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że organizacja całej imprezy okazała się nie tylko korzystna finansowo, jak też satysfakcjonująca pod względem efektu końcowego (udanej zabawy, wspaniałych wspomnień itp.). :)

    OdpowiedzUsuń

  25. I am glad that your wedding went well and according to your possibilities and above all that you enjoyed it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje z okazji ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak na 50 osób to całkiem niski koszt

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę cieszę się, że w dobie pandpemii udało Ci się zrobić ślub ! Ja swój miałam ze 8 lat temu i płaciłam około 20 tys. na 70 0sób ( ale połowa gości miała jeszcze noclegi). Było skromnie ale super, bardzo miło wspominam swoje wesele jak i ślub

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru