GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 13 sierpnia 2020

2445. L`Oreal Paris Infallible 24H Concealer Pomade kremowy korektor

Witajcie!

Dziś czas na korektorowanie się.

Będę mówić o L`Oreal Paris Infallible 24H Concealer Pomade kremowy korektor.

Słowo od producenta: "Kremowy korektor o mocnym kryciu i trwałości do 24h. Idealnie ukrywa wszelkie niedoskonałości cery. Dostępny w kilku kolorach."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na paluchu:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Loreal. Normalnie jego cena to ok. 45 zł.
Zapach: korektora.
Konsystencja: zbita.
Opakowanie i pojemność: opakowanie minimalistyczne na kształt odkręcanego słoiczka, w tonacji czarnej z takąż zakrętką i białymi napisami od producenta. Pojemność: 10 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że rzadko używam tego typu zbitych korektorów; zdecydowanie wolę takie w formie bardziej płynnej. Po pierwsze, łatwiej mi je nakładać, a po drugie, są one lżejsze dla skóry twarzy. Nie mam bowiem tendencji do robienia tzw. tapety i nakładania podkładu czy korektora w ilościach warstwowych. Dlatego też, początkowo, byłam niejako sceptycznie nastawiona do powyższego tworu Loreal. Nie wiedziałam też za bardzo, jak i w jakiejś ilości mam to cudo prawidłowo używać. Na szczęście moje obawy odeszły szybko w siną dal, bowiem, już przy pierwszej aplikacji mazidła, okazało się, że specyfik jest w dotyku kremowy i aksamitny jak masełko. Produkt, sprawiający wrażenie zbitego, pod wpływem ciepła dłoni czy skóry, ładnie się upłynnia. Dzięki temu, łatwo można dozować ilość i poziom krycia gagatka, bowiem korektor zacnie współgra z kolejnymi warstwami samego siebie. Warto wspomnieć, że produkt nie waży ani nie ciastkuje się w trakcie dnia. Jest trwały, szybko zastygający, ale nie dający efektu maski. Dodam, że używałam ów korektor także jako bazę pod cienie - w tej roli spisał się także bardzo dobrze, przedłużając trwałość makijażu na powiekach mych. Myślę, że specyfik jest warty wypróbowania, ale mam dwa małe "ale". Primo, ciężko z jego dostępnością stacjonarną, do zakupów pozostaje tylko Internet. Secundo, wysoka cena wyjściowa. Niemniej jednak, jeśli jakimś trafem macie na zbyciu 50 zł i właśnie ubolewacie z powodu braku korektora, to śmiało możecie kupować powyższy z Loreal.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Nie miałam, właściwie aplikator nakładam tylko pod oczy i w tym celu lepiej sprawdzają się płynne niż kremowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że jesteś zadowolona z użytkowania tego produktu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. This sounds really good. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie używam, ale polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. I've never tried this kind of concealer.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam go nigdy, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jak dla mnie trochę za wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wole rzadkie korektory nakładane pacynką. ale najważniejsze, że ten się sprawdza u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zachwycił mnie mimo świetnej recenzji .

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, niby twardy, a się upłynnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często używam korektorów, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził😊

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie za to korektor to numer jeden , dobrze wiedzieć,że sie sprawdził:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam inny korektor Loreala i jest genialny :) ten tez muszę wypróbować skoro jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam od nich żadnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam o korektorach, jakoś latem mniej kamufluje się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam do nigdy. Ważne, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam , a może powinnam ? Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  18. Loreal, to marka która mówi sama za siebie. Używam wielu produktów i sądzę, ze na tym też bym się nie zawiodłą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli kiedyś się skuszę, to raczej przy okazji jakiejś promocji. Normalna cena dość wysoka, acz przyznać trzeba, że dobra firma. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie używam korektorów, więc na ten produkt raczej się nie skuszę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the recommendation, he looks like a great producer despite everything. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. " kremowy i aksamitny jak masełko " myślę, że już by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesting product dear, thanks for sharing! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że się sprawdza:). Ja używam różnych konsystencji i lubię wszystkie, choć najbardziej rzeczywiście płynne:).

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam i na razie nie kupię, bo muszę skończyć inny :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie ale trochę drogo jak na taki mały korektor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hola Kathy!! Un post estupendo, como siempre. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. the product looks very good....

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam go kiedyś i sprawdzał się u mnie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko kiedy sięgam po korektory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello. Blogwalking here from Malaysia. Regards!

    OdpowiedzUsuń
  33. Posiadam płynna wersję, ale jeszcze nie używałam, gdyż czeka w kolejce :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks cute. I don't wear much concealer.
    I clicked on the ads :) Hoping you get that new camera soon!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie używałam, ale wolę inną aplikację niż palcem ::)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru