GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 25 lipca 2014

432. Piątek!

Witajcie!

O piątku, jak dobrze, że wreszcie jesteś!
Twoje przybycie oznacza, że jeszcze tylko niecały tydzień robocizny, niecałe 100 godzin i...
...urlop!

Piękne dwa tygodnie bez szkoły językowej, głupich kursantów i szefostwa.
O cudownie!

Wyjadę i odpoczywać będę pewnie tylko na działce u dziadka, bo ciężki wydatek w postaci opłacenia prawa jazdy zniszczył mnie finansowo...
 Ale cóż, tak już w życiu jest - coś kosztem czegoś.
Tym razem prawo jazdy wygrało z wyjazdem w góry...

Nie mniej jednak owa gorzką pigułkę przełknęłam i coraz bardziej napalam się do roli przyszłego kierowcy, który kiedyś tam w przyszłości sam sobie będzie jeździł po wszelakich górach i wertepach świata tego.

Tym oto miłym akcentem Wam życzę miłego weekendu, a sama zaczynam powoli się szykować do drugiej zmiany.

Kathy i Leon

19 komentarzy:

  1. To odpoczywaj !:) do napisania!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale warto ;p pootem bedziesz sobie jeździła gdzie chcesz i kiedy chcesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, że tak powiem urlopu nie chcę;) Przymusowy i dodatkowo bezpłatny w postaci bezrobotności już dał mi popalić;) Tobie jednak życzę miłego odpoczynku:) A efekt po farbowaniu dam po weekendzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wypocznij i wróć pełna energii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś za coś tak jest w życiu
    Ale mimo to odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialego weekendu Kochana i oby druga zmiana szybko zleciala :*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepszy taki wyjazd niż żaden. Przynajmniej się odstresujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żeby czas na urlopie Ci się dłuuuuużył :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie nadal się urlopuje tyle ze juz po pobycie nad mozrem...na kolejne wyjazdy sie nie zapowiada wiec odpoczywam na maxa czytajac ksiazki, przebywajac czesciej z Mezem i bedac szczesliwa :) na szczescie do konca urlopu troche mi jeszcze zostalo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie miłego leniuchowania:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przynajmniej już masz prawko i za rok będziesz mogła jechać :) Miłego odpoczynku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. No to jeszcze trochę i sobie odpoczniesz :) mnie już minęło tygodniowe wolne ;p ale następny tydzień powinnam mieć lżejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. posiadanie własnego prawa jazdy - no i autka - oraz wynikajaca z tego niezależność wynagradza wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana miłgo weekendu, ja jutro niestety do pracy ;(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru