GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 13 lipca 2014

421. Recenzja: Invisibobble, Traceless Hair Ring,

Witajcie!

Będąc z natury osobą podatną na sugestie i różne cud-produkty włosowe, skusiłam się i ja...
Na pewien hit blogowy ostatnich miesięcy.
To produkt nie byle jaki.

Nie jest nim ani szampon, ani odżywka, ale...

...gumka do włosów!

Akcesorium niezwykle przydatne, jeśli Wasze kudły są długie i mają skłonności do radosnego plątania się.

Będę dziś mówić bowiem o gumkach do włosów, Invisibobbles.
Moje to podróbka chińska, od razu zaznaczam.

Słowo od producenta: "Genialna gumka do włosów InvisiBobble Traceless Hair Ring to absolutna rewolucja w spinaniu włosów! Jedyny w swoim rodzaju kształt gumki sprawia, że ciasno utrzymuje włosy, ale nie tworzy widocznych śladów! Nawet, jeśli będziesz nosić ją we włosach przez cały dzień, Twoje włosy pozostaną bez skazy.  Gumka wykonana jest z delikatnego tworzywa, a jej sprężynowa budowa sprawia, że nie ściska włosów. Tak więc w porównaniu do tradycyjnych gumek do włosów jest o wiele bardziej łagodna, nie niszczy struktury włosów i nie łamie ich. Gumka do włosów  InvisiBobble Traceless Hair Ring odpowiednia jest do wszystkich rodzajów włosów. Oryginalny wygląd gumki Invisibobble sprawia, że może być noszona również jako stylowa bransoletka.

Zalety:
- mocno trzyma włosy przez cały dzień,
- nie pozostawia śladów, nie odciska się,
- nie niszczy włosów, nie wplątuje się we włosy"

Gumka w całej okazałości:





A tu jak się sprawują na włosach:



Szczegóły:

Cena i dostępność: Allegro, cena oryginału: ok 20 zł - dwie sztuki; podróbka chińska - ok. 3 zł - 6 sztuk. Dla zainteresowanych - w Łodzi można je nabyć w Chińskim Markecie w Magdzie, na Piotrkowskiej.
Tworzywo: plastik, w kształcie śruby.
Wydajność: genialna! Myślę, że te gumki posłużą mi spokojnie kilka miesięcy, albo i lat.
   Działanie: cudowne! Jako posiadaczka długich, dość niesfornych kudłów szukam gumek do włosów, które fryzurę będą trzymać w ryzach przez cały dzień. Dobrze by było, gdyby akcesorium takie nie uciskało cebulek włosowych, ani nie wyrywało kudłów podczas zakładania czy zdejmowania go. Gumka w typie Invisibobble spisuje się w powyższych aspektach po prostu genialne; każdy kucyk, warkocz czy węzeł trzyma się cały dzień. Nic nie uciska, nic nie wyrywa, nic nie plącze, nic nie odgniata. Produkt - nawet jak na podróbkę - jest na tyle solidnie wykonany, że nawet wysoki kok mu nie straszny. Jednym słowem, dla mnie ta gumka to odkrycie ostatnich tygodni. Uwielbiam, kocham i na nic jej nie zamienię!
Ocena: 5/5

Znacie? Miałyście?

19 komentarzy:

  1. też sobie zamówię, chińskie i oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o nich wiele dobrego.
    A ja i tak nie mogę uwierzyć, że w takie sprężynki moje włosy nie będą się wplątywać:P.

    OdpowiedzUsuń
  3. no dobra, to ja też się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę :O ale powiem Ci, że mnie zainteresowałaś tym. mam nadzieję, że będzie i w moim chińskim markecie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spróbuję na początek chińskie :D mam nadzieje ,że u mnie też są w chińskim sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam, nie mialam, chce miec - chocby podrobke :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę o tych gumkach - ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę ją!!! Przede wszystkim dlatego, że nie mogę spać w rozpuszczonych włosach bo mnie denerwują, a po nocy związywania zwykłą gumką mam rano wyraźne ślady i muszę włosy znów umyć, by były gładkie, a szkoda, bo nie są jeszcze tłuste. Cieszę się, że ktoś wreszcie wymyślił takie rozwiązanie :D Zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna myślę o oryginale :D chyba przejdę się najpierw do Magdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę takie gumki :) Niesamowite że te sprężynki nie wyrywają włosów... Musiałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jakiś czas się nad nimi zastanawiam i chyba w końcu się skuszę, a co! Oczywiście na podróbki, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety mam za krotkie wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. to mi się przyda, na te moje ciężkie, grube kłaczyska :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nich co nie co, dobrze wiedzieć że działają i nie trzeba kupować oryginałów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba powinnam kupić, bo często wiążę włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli się rozciągnęły, bo mogą to polecam zamoczyć na 10 sekund we wrzątku, pomaga:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru