GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 lipca 2014

419. Gdzież to post się podział...

Witajcie!

Pewnie większość z Was zastanawia się od dobrych kilku godzin gdzież to wcięło dzisiejszego posta.

Czy sobie polazł na wakacje?
Czy schował się skubany perfidnie?
Czy ma humory i igra z Wami nie pokazując się?

Cóż odpowiedź jest prosta - notki nie ma, bo jest za gorąco.

Notka dzisiejsza poleciała więc z samego rana hen do lodówki, na najwyższą półkę, coby się ochłodzić i być gotowa na jutro.

Kathy, Leon i notka w lodówce

11 komentarzy:

  1. w moim biurze wewnątrz jest 30 ' masakra. nie używam klimy bo jestem chora.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas deszczowo, ale parno było w dzień...

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście było strasznie gorąco - ale chyba już się schłodziłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama z chęcią weszłabym do lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest zimniej i pada.
    Ciesz sie tą pogodą!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie od rana leje, więc nie wiem zupełnie o czym Ty mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zimno już ;< bo wczoraj było faktycznie meega gorąco :P zatem bierz się za pisanie nowej notki! :D
    u mnie pojawi się zapewne jutro, bo dzisiaj dopiero wróciłam od kuzynki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A dziś u mnie deszcz i zimno :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru