GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 lipca 2014

423. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Uległam i ja.
Biedronkowym łowom...

Miałam być dzielna, miałam oszczędzać, miałam kasę zamknąć w sejfie i nie łazić po sklepach...
Ale oczywiście nie wyszło.

A to wszystko przez Was, niecne persony!

Co weszłam na jakiegoś bloga, to od razu rzucał się w oczy szyld: "moje łupy z Biedronki", albo: "moje zdobycze z Biedronki", albo "Biedronkowe nowości", albo: "w Biedronce byłam i ja".

No szlak by trafił takie wsparcie w leczeniu odwyku zakupowego...
No nie da się powstrzymać, ewidentnie nie da...

Dlatego wręcz nogi same mnie poniosły do Biedronki, gdzie trochę zaszalałam.

Oto efekt w całości:



A tu z podziałem:


suplement diety Beauty Witalss + podróbka TT

Bell, lakiery z serii Lady Code, nr nieznane

TT marzył mi se od dawna, ale 50 zł wydawać nie będę...
Tak więc jak tylko ujrzałam podróbkę owej szczoty-cud, wiedziałam, że trafi w me łapy.

A lakierki? Hm...
Same wlazły do kosza...

Jak z Waszą silną wolą zakupową?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Skąd ja znam te samo-wpadające-rzeczy-do-koszyka? Ja w biedronce pokusiłam się tylko na te skarpetki złuszczające.
    Jednak muszę wyznać Ci coś innego. Za każdym razem jak robisz post o lumpkowych zdobyczach to Ci zazdrostkę- a tu tyle fajnych rzeczy i to w takiej dobrej cenie.
    Więc wczoraj się zawzięłam i zmyślą jak "Kathy może upolować coś cudnego to ja też dam rady" Cóż cały dzień zleciał i nabawiłam się kontuzji kostki ale udało mi się! Pewnie gdybym tak intensywnie nie myślała o Twoim sh-szczęściu to i mnie by nie poszczęściło.
    Ale myślałam i mam! Może nie super najtaniej ale... duma mnie rozpiera ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam oryginał TT ale ta szczotka wygląda prawie identycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że też skusiłaś się na podróbka TT ;D daj znać czy się sprawdza na Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam sobie sprawić podróbkę TT, ale byłam dzielna :D a raczej stwierdziłam, że tabletek i tak nie zjem, a szczotka + moje włosy mogą się nie polubić. Wczoraj też kusił mnie ten jasny lakier do pazurów, ale się nie dałam! Za to kupiłam Batiste, na te upały się przyda :p
    Pewnie, że zdałam. I to za pierwszym razem :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pokusie nie uległam:) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak:D robi się ciepło, to i sklepowe okazja się trafiają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe skąd ja to znam ? Mnie też nieustannie samo coś wpada do koszyka :) Bardzo ładne kolorki wybrałaś tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto czasem zaszaleć :) zakupowo byle nie za często :P

    Jednak mi by było szkoda kasy na Biedronkę gdyż różni się jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha Biedronka dopadła i Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uległam i kupiłam dwa lakiery. Ale na suplement ze szczotką się nie zdecydowałam. Za to kupiłam skarpetki złuszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuj sie usprawiedliwiona, wszystko przez te szyldy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. podróbka TT to musi być niezły szit :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie bardzo rozumiem co jest takiego fajnego w TT. Widziałam na blogu anwen równie drogie szczotki, ale chociaż wiem czemu są lepsze :P
    Ty wciąż coś kupujesz :P Ale kto bogatemu zabroni :P

    OdpowiedzUsuń
  14. oj! Ja się ostatnio wybrałam do Fashion House i do Galerii Bałtyckiej i też nie udało się wyjść bez niczego.... także część mojej pierwszej wypłaty poszło na wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też musiałam kupić od razu ;)
    w Biedrze jest tyle fajnych rzeczy czasem że nie da się nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, chyba i ja zaraz ulegnę przez te wpisy o biedrze! tym bardziej, że to podobno super szczotka :P

    OdpowiedzUsuń
  17. O, to ja będę omijać biedronke szerokim łukiem, bo muszę oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe zakupiska :)) Ja też kupiłam kilka rzeczy w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo widzę że Leon i do biedronki wstąpił:) ja na weekend planuję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak się ta podróbka TT sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tylko batiste w biedronce przytuliłam, poczekam na jakieś wyprzedaże i jeszcze te pudy/kredy do malowania włosów przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również jeszcze niedawno obiecywałam sobie,że już nic nie kupię ponieważ dosyć mam już kosmetyków na półce ale jak tutaj się opanowac skoro sa takie fajne promocje na kosmetyki ? :) Weszłam do biedronki z zamiarem podstawowych zakupów a wyszłam z torbą wypakowaną niezłymi łupami.
    Najbardziej zadowolona jestem z tej szczotki jak i kompletu szampon i odzywka z olejkiem arganowym ( seria Argan Professional, są 3 rodzaje, ja kupiłam ten do włosów suchych).
    Uwielbiam kosmetyki z olejkiem arganowym a te naprawdę pokładają nadzieje ponieważ świetnie nawilżają włosy, które sa po nich mięciutkie, nie puszą się tak ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru