GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 lipca 2014

425. Leon zajęty...

Witajcie!

W związku z kwestię wagi pilnej, oto niniejszym donoszę, że chwilowo jestem zmuszona porzucić pisaninę częstą, na rzec mniej systematycznej.

Powodem jest niewątpliwie robione obecnie prawo jazdy jak i pewna dodatkowa praca.

Z postem uroczym i cudownym powrócę w sobotę.

Tymczasem trzymajcie się!

Kathy i Leon

11 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu! daj znać tylko jak będziesz wyjeżdzać na miasto, by można było się schować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z prawkiem, bardzo miło wspominam czas mojego kursu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne byś się spełniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że urwanie głowy szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego kursu ! Wracaj szybko !

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoooda :( ale prawko i praca niestety ważniejsze. zdawaj szybko to prawko :* do soboty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam z niecierpliwością, a w pracy nawet fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie czekamy !:)
    I powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę Kochana :) Czekam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru