GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 5 lipca 2014

415. Po taniości: Recenzja - All about Beauty, Gel purifying & refreshing sensitive, żel do mycia twarzy skóra wrażliwa

Witajcie!

Ponowna odsłona serii: "Po taniości". Tym razem gościć będzie w niej żel do mycia twarzy Gel purifying & refreshing sensitive, skóra wrażliwa z firmy All about Beauty.

Słowo od producenta: "Łagodny, nisko pieniący żel do twarzy z aktywną witaminą C. Przeznaczony do skóry ze skłonnością do trądziku. Unikalna formuła żelu, bez soli, oparta o detergenty roślinne, wzbogacona o wyciąg z zielonej herbaty oraz witaminy B5 i aktywną witaminę C pozostawia skórę nawilżoną oraz zachowuje równowagę płaszcza lipidowego. Aktywna witamina C wspomaga walkę z trądzikiem poprzez silne działanie bakteriobójcze; znacząco redukuje także widoczność porów".

Bohater w butli:




Na ręku:



Szczegóły:

Cena i dostępność: sklepy Tesco, cena ok. 4,50 zł; na promocji: 4 zł.
   Zapach: świeży, nieco trawiasto-cytrynowy; nie drażni nosa.
   Konsystencja: glutek do mycia facjaty
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z elementami seledynowości i złota; pojemność 150 ml.
   Wydajność: świetna! Jedną butelkę niniejszego cuda kupiłam ze cztery miesiące temu, a została jeszcze połowa... Używam co drugi dzień, na zmianę z pilingiem.
   Działanie: cudowne. Zacznijmy od tego, że to ponownie specyfik do cery wrażliwej z serii All about Face: Klik! , który u mnie sprawdza się idealnie. Nie podrażnia, nie wysusza mi skóry, ale za to delikatnie usuwa zanieczyszczenia dnia codziennego. Kolejne pozytywy? Proszę bardzo - zwężenie porów, brak stanów trądzikowych. Skóra wygląda po nim promiennie i tak jakby szczęśliwie. Produkt użytkuję co rano, aby się pobudzić do wstawania i działania. Jeśli do tego wszystkiego dodam niską cenę, wspaniałą wydajność i łatwą dostępność - ot normalnie geniusz porannego mycia! Polecam i polecam jeszcze raz.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon, który się szykuje już na wieczorne biesiadowanie.

12 komentarzy:

  1. Żel do mycia twarzy już bardziej mnie przekonuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam swoją perfekcyjną Sorayę w żelu i nie odpuszczam jej od kilku lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, ten żel jest dowodem na to, że tanie rzeczy mogą być równie dobre, co te drogie, a czasami nawet i lepsze :) szkoda tylko, że nie mam Tesco w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna recenzja , ja używam narazie cetaphil ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nic muszę się wreszcie wybrać do tesco :D

    też sie szykuję na biesiadowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholera, narobilas mi "smaka" na tego geniusza ;p Udanej biesiady zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam te wszystkie oponie i powinnam chyba zostawić fortunę w drogerii. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam i nie stosowalam ale cena jak najbardziej na moja kieszen :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, warto mu się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię specyfików do twarzy, do których jeszcze woda jest potrzebna, bo strasznie mi wysuszają skórę, potem pół słoika kremu nie pomaga!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru