GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 lipca 2014

418. Wielki Google radzi, cz. 4

Witajcie!

Jako, że ostatni cykl z Wielkim Google miał miejsce hoho czasu temu, a dokładnie ponad rok temu, pora najwyższa powrócić do tego wesołego cyklu.

Tak więc dziś, w ramach wtorkowego rozluźnienia kilka bujnych myśli z wyszukiwarek internetowych.

1. od czekolady pryszcze za wielkie
To brzmi poważnie. Nie dość , że syf to jeszcze za wielki! Nic tylko płakać nad naszym smutnym losem...

2. ja rive
Hm czyżby jakaś nowa odmiana czasownikowa "rwać"? Spróbujmy: jJa rive włosy, ty riviesz włosy, on rivie włosy... z głowy.

3. moja szokująca historia
Witam, nazywam się Kathy Leonia i mam problem emocjonalny. Nie mogę się zdecydować, czy jestem Kathy z Leonem, czy samym Leonem, czy Leonem z Kathy, czy Kathy za Leonem...


Urzekła Was moja szokująca historia?

Kathy i Leom, co dziękuje za życzenia

24 komentarze:

  1. Urzekła mnie Twoja historia:):) hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak czasem czytam co to ludzie piszą to aż łzy ze śmiechu lecą ;D!

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh ta czekolada - bywa zdradliwa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia naprawdę szokująca xd

    OdpowiedzUsuń
  5. twoje riposty są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia, prawdziwy łez wyciskacz... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne perełki, u mnie się takie rzadko trafiają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. historia szokująca i urzekająca, bo dla mnie zawsze będziesz Karią :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Szokująca historia jest najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Boję się bo wczoraj zjadłam pół czekolady ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja historia nie tylko mnie urzekla, ale i powalila na kolana, zwlaszcza odmiana czasownika :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, szokująca historia jest mega xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o pytanie nt. dalszego zapuszczania włosów naturalnych i czy kusi mnie farbowanie:

      Miałam chwilę wahania (nawet 2 miesiące) kusiło mnie, aby robić ombre z rudopomarańczowymi końcami albo kolorowe pasemka (pomarańczowo-żółto-różowe xD), ale z z braku kasy na takie coś, na razie zrezygnowałam ;)

      Usuń
  13. Trójka mnie rozbawiła :D
    A co do czekolady to co tam, że pryszcz większy skoro po zjedzeniu czekolady jesteśmy szczęśliwsi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pryszcze groźnie zabrzmiały. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozbrajają mnie niektóre hasła, po których ludzie trafiają na blogi :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru