GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 6 lipca 2014

416. Leniwy dzień

Witajcie!

Stała się rzecz karygodna.

Zaspałam.
Dzień zmarnowałam.

I to ja, człowiek poranka, który zwykle zrywa się już koło 7 nad ranem, nawet w dzień wolny...
A dziś - o zgrozo - zbudziłam się ok. godziny 11.

I nadal jestem niewyspana.
Czyżby to skutki nocnej balangi ze znajomymi?

Hm wątpię.
Balanga owa zakończyła się ok. 1 w nocy, tak więc srogo nie było.

Trunki pijałam również oszczędnie, coby nie przesadzić.

Wszystkiemu chyba winne ciśnienie i dziwna upalno-deszczowa pogoda.
Może nadchodząca burza przyniesie orzeźwienie...

Też się tak czujecie bez sił?

Kathy i zaspany Leon


11 komentarzy:

  1. No taki nijaki dzień, nie ma co robić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio przechodzę jakieś gorsze dni ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zaspałam do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzisiaj od 7 rano w pracy... dopiero wróciłam. Także to chyba taka noc, bo spać nie mogłam i wstałam cholernie niewyspana :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O to nie, to ja się czuję dziś wyśmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzień się kończy a ja nadal sił nie mam ;) obwiniam upał za ten stan rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pogoda ciężka do zniesienia dziś była.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze zes pospala, troche sil nabierzesz Kobito ;) Mam nadzieje, ze pozniej juz bylo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo tak, słońce potrafi wykończyć... też dzisiaj jestem śpiąca. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to jest jak ludzie w ośrodku wypoczynkowym życzą sobie śniadanie/obiad/kolacje.. ktoś musi im to przygotować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem trzeba zaspać i zmarnować, to zdrowo. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru