GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 30 lipca 2013

196. Umieram...

Witajcie!

Przeziębienie me nie mija niestety, tylko przybiera na sile.
Jak jeszcze wczoraj mogłam mówić z trudem tak dziś owa zdolność komunikacji została mi odebrana.

Udało mi się szeptać przez 8 godzin w pracy tak, aby cokolwiek było mnie słychać, natomiast teraz, gdy wróciłam do domu już mówić nie mogę.
Każde słowo uwiera mi w gardle i zabrania mi cieszyć się z uroków słowotoku.

W gardle mam jedną wielką Saharę połączoną z wiórami i trocinami.

Podobna rzecz dzieje się w mym nosie, który jest paradoksalnie jednocześnie i wyschniety i zapchany glutami.
Nawet głupie krople nie pomagają.

Mój nastrój jest grobowy imało optymistyczny.

Zwłaszcza, że do pracy jutro iść muszę...

Cóż, najwyżej będę gadać na migi...

Kathy Leonia i jej biedne gardełko.



17 komentarzy:

  1. Wobec powyższych smutków i trosk życzę zdrowia jak najwięcej i najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  2. tymianek i podbiał polecam na gardło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie możesz w domu na spokojnie się wychorować.
    P.S. Sporo wiadomości wylądowało w spamie - Twoje też tam były. Blogger rozwalił mnie na łopatki, gdy zobaczyłam, że niektóre moje odpowiedzi na Wasze komentarze też trafiły do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi tym bardziej, że w czerwcu sama przechodziłam coś takiego. Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooj, bidulka! :(
    Współczuję Ci, wracaj szybko do zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, nie choruj mi tutaj. Mam nadzieję, że to nie angina, sporo znajomych choruje na anginę lub krtań ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuruj się Robaczku!
    Nie umieraj nam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. L4:)kolezanko Ci proponuję, pod kurujesz się i wrócisz do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrówka Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedna! :( Wracaj szybko do zdrowia <3 :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. No więc dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pocieszenie powiem Ci, że wygrałaś w rozdaniu u Alicji w krainie kosmetyków :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru