GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 1 lipca 2013

174. Kup sobie ciucha, czyli efoxcity.com po raz trzeci!

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was ponownie z notką na temat mego ulubionego, internetowego sklepu, jakim jest: www.efoxcity.com.
Już bowiem po raz trzeci mam przyjemność współpracować z przesympatyczną Blair, która jakiś tydzień temu zaproponowała mi, abym napisała słów kilka o owym sklepie.
Nie wahałam się ani chwili - uwielbiam oryginalną biżuterię z www.efoxcity.com.

Ostatnio jednak w oko wpadły mi również zabójczo eleganckie discount homecoming dresses , a także urocze celebrity dresses.
Tęskno wzdycham ponadto do online shopping mall.

Aby nie być gołosłowną, zapodam oto Wam kilka propozycji ubraniowych z http://www.efoxcity.net/:







Nie muszę chyba Wam mówić, że mi osobiście najbardziej podobają mi się te dwie niebieskie kreacje?

A Wam które kiecki skradły dech?

Kathy Leonia

PS. Jest 1 lipca, a ja nadal widzę obserwatorów swoich.
A zgodnie z zapowiedziami ze strony Google - od dnia dzisiejszego funkcja obserwowania blogów miała zniknąć.
Dziwne.

21 komentarzy:

  1. wszystkie są śliczne, ale rzeczywiście te niebieskie chyba są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki tylko na wielkie wyjścia :) i raczej nie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są ładne, ale nie miałabym gdzie je ubrać, bo nigdzie nie chodzę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam od nich kolczyki, jednak nie przetrwały trudów podróży i nie bardzo nadają się do noszenia, mimo moich prób naprawienia ich

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekne jest na czym oko zawiesić ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie lista obserwatorów również nadal działa, generalnie nie widzę sensu, dlaczego mieliby usuwać tą że opcję ...

    a co do ciuszków to pierwsza sukienka wygrywa !

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ;) Mi najbardziej podoba się ta 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne sukienki, zwłaszcza ta przedostatnia :-) no wlaśnie, tez mnie zastanawia, co z tymi obserwacjami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 4 <3! wielka miłość od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czerwona działa najbardziej, chociaż nie odważyłabym się jej założyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta czerwona jest boska :3 od jakiegoś czasu śledzę nowości w tym sklepie, ale w sumie jeszcze na nic się nie zdecydowałam :D w końcu coś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta trzecia kreacja boskaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie w moim stylu!

    lekkiebzdury.blogspot.com
    LB wracają!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne sukienki :))
    Funkcja obserwowania blogów nie miała zniknąć - to tylko niektóre osoby siały panikę. Miał zniknąć czytnik Google Reader, którego i tak prawie nikt nie używał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fabulous <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwona i ostatnia niebieska<3

    OdpowiedzUsuń
  17. ta czerwona sukieneczka by mi idealnie pasowała:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru