GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 7 lipca 2013

180. Ćwierczwiecze minęło...

Witajcie!

Dziś oto dzień wiekopomny.
O godzinie 4.25 rano skończyłam 25 lat.

Czuję się staro.
Dlatego muszę ów smutek zapić.
I to srogo.

Dlatego wybaczcie, jeśli Was dziś nie odwiedzę.

Kathy Leonia

PS. Tortu Wam nie pokażę, bo został już zjedzony.
PS2. W tym tygodniu będę robić od rana.
Tak więc z pisaniem postów może być ciężko...
Nie mniej jednak postaram się coś skrobnąć, abyście się nie nudzili.

21 komentarzy:

  1. 100 lat, ja też się urodziłam o 4 nad ranem i mam 25 lat, ale urodziny miałam niecały miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świętuj kochana, jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc przede wszystkim życzę spełnienia marzeń! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to już wiem, co dzisiaj opijam. :D Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurdaczki ! Co ty, 25, forver sixteen ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o matuniu Kochana spóźniam sie troszkę ale szczerze Ci życzę spelnienia wszystkich marzeń :********

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego :)
    ja za miesiąc kończę 26
    i jestem bardziej stara :/

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu :D wszystkiego najlepszego kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat życia 200 picia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! :D Spóźnione, ale szczere :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Kochana!
    Obyś miała powody do uśmiechu każdego dnia:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. OOooo piekny wiek;)
    Zapraszma do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru