GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 14 lipca 2013

184. Co dostałam na urodziny?

Witajcie!

Dziś będzie o prezentach.
Ale takich nietypowych.

Dziś będą bowiem chwalić się prezentami urodzinowym.
Mimo, że urodziny miałam dokładnie tydzień temu, tj. 7 lipca, nie zdążyłam w nawale szału pracy zaprezentować Wam to, czym bliscy mnie obdarowali.
Wiem, że to może być pewnie odebrane przez niektórych jako samoprzechwałki, ale u licha urodziny ma się raz w roku.
A 25 lat kończy się raz w życiu.

Owych upominków nie ma jakoś dużo.
Ot drobiazgi - nie licząc kilku zaskórniaków i rodzinnego walenia w plecy i uroczych jakże stwierdzeń typu: "Kaśka stara dupo, ale się postarzałaś już".

Poniżej natomiast ukażę Wam rzeczy te bardziej przyziemne.

To od przyjaciółki:

od lewej: COLOR liang mei, neonowo-pomarańczowy lakier do paznokci, SENSIQUE Trendy Colour lip gloss błyszczyk do ust.
 Od rodziny:
bransoletka
 Od przyjaciela:
duologia: Ninni Schulman.
A to natomiast prezent od siebie samej:

DAVIDOFF Cool water wave, woda toaletowa 100 ml.
I jak się Wam owe gifty podobają?

Kathy Leonia

PS. O weekendzie, paskudo jedna, czemu tak szybko mijasz?

24 komentarze:

  1. pokaż jak lakier na pazurkach wygląda ;p

    ładne prezenty :D

    ja się raczej pytam czemu tak beznadziejna pogoda jest w weekend :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo weekend trwa tylko 2 dni w tym połowę człowiek prześpi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne gifty :D Ja weekend odczuwam tylko w sobotę, bo w niedzielę jestem już w rozjazdach i dupa blada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty <3.
    Śliczny, słoneczny kolorek lakieru <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty :)

    Co do weekendu, mnie także za szybko ucieka, niedawno z wyrka wstałam, na nic siły nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak książki to zawsze dobry prezent :) a lakier ma śietny kolor dwaj go na pazurska! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty.. super, każdy inny, dobrze,że wiedzą czego potrzebujesz :)
    Weekend umyka zdecydowanie za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja sobie sama nie daję na urodziny prezentów ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. liczy się gest, a nie ilość :P
    ciekawa jestem tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam bransoletkę tego typu, ale w innym kolorze.
    Świetna była.. Niestety się zepsuła.
    Faajne prezenty. :D Od siebie samej - najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne prezenty ;)
    Interesują mnie te dwie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki = najlepsze prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i to nie tylko kosmetycznych :D ;** Mi podoba się kolor lakieru i czekam na recenzję książek :D
    A u mnie niedzielka szybko zleciała. Zjechała się rodzina z drugiego końca Polski i się nagadać nie możemy :D a u Ciebie jak niedzielka? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne prezenty:) Wszystkiego najlepszego spóźnione:)

    OdpowiedzUsuń
  15. DAVIDOFF aktualnie moj ulubiony zapaach choc perfum uzywam roznych, aleto jest moj ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, jaki ten lakier ma świetny kolorek!
    A bransoletka rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne prezenty, wszystkiego najlepszego :)
    co do niedzieli to cały weekend spędziłam w szpitalu, u moje chorej na raka teściowej :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam każdy drobiazg sobie cenię i chwalę :D
    Kurrrde i spóźnione życzonka urodzinowe! Moja Droga, musisz mi wybaczyć, nie było mnie w Polsce :P

    OdpowiedzUsuń
  19. daj znać jak te perfumiki się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hihi,ale zostałaś rozpieszczona! ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Same wspaniałości. Serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru