GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 20 lipca 2013

189. Włosowa akualizacja: lipiec.

Witajcie!

Dziś pora na jakże opóźnioną w czasie aktualizację kłaków moich.
Myślę, że jak na niezłe zaniedbanie z mojej strony z powodu braku czasu i sił na regularne olejowanie, wyglądają całkiem znośnie.

Trochę się oczywiście puszą i fochają, ale taka ich już natura i w sumie chyba aż dziwne byłoby to, jakby się puszyć i fochać przestały.
Wypadają również w granicach normy - ok. 30 dziennie.
Najczęściej noszona fryzura?

Kita.

Teraz pora na zdjęcia.

Tak się prezentują obecnie:



A tak było ino miesiąc temu:



Dane poglądowe:

Długość: ok. 55 cm. Nie wiem ile urosło dokładnie, bodajże ok. 3cm.
Skręt: chińsko-czesko-słowacki.
 Kolor: jaśniejszy blond - przez to, iż 3 przystanki chodzę na piechotę i słońce mnie grzeje w łepetynę.
Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm...
 Częstotliwość mycia: co 2 dni myję sobie, sobie
 Olejowanie: ekhm, teraz to raz na tydzień...

Produkty używane w lipcu - te same co w czerwcu -: Klik!

Do pielęgnacji doszedł szampon Neutralny Naturia Siberica: Klik!

A Wasze kłaki jak tam?

Kathy Leonia


20 komentarzy:

  1. Widać pozytywną różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie zegar zaintrygował --> piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę :P Śliczne włosy masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas płynie strasznie szybko... już miesiąc pracujesz - kiedy to mineło?
    ja wczoraj byłam na kolejnym zabiegu rehabilitacyjnym i pytam sie kiedy bede mogła iśc na jakis spacer na przykład, pani rehabilitantka pyta sie mnie "A ile czasu jest od urazu?" a ja w tym momencie zdałam sobie sprawę, ze ...... miesiąc.... :( nie wiem kiedy mi ten czas przeleciał. :(
    wciąganie się w rytm pracy troche trwa. wkrótce sie ogarniesz tak, że będziesz miała tez czas na zabiegi pielęgnacyjne. nie odmawiaj ich sobie - przeciez to tez forma relaksu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak by urosły o wiele bardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać ze urosły :)

    moje ostatnie dni coś się fochają i puszą..

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym mieć takie długie włosy jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne są :)
    Kiedyś też liczyłam ile włosów wypada mi przy czesaniu, ale dostawałam "bólu głowy" po tym, więc sobie odpuściłam ;) poza tym część włosów po prostu mi się łamie, a nie wypada z cebulką...

    Ja już dawno nie robiłam akutalizacji włosów :( muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No widać, że Ci urosły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lepiej wyglądają :D:D i widać ,że urosły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szybko Ci włosy rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 centymetry na miesiąc to na prawdę fajny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różnica jest - i jak szybko rosną :)
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skręt jest dobry!!!!Widać przyrost!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne włosy :) Moje nie chcą tak szybko rosnąć :(



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, już mi ktoś wspominał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wydają się bardziej nawilżone :) buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  18. moje rosna sobie i odrost tez rsnie, niedlugo bede cos robic z ich kolorem...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru