.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od 25.08.2017 r - 05.09.2017 jestem na urlopie bez dostępu do komputera i Internetu.
Posty jakie się w tym czasie pojawią, są publikowane automatycznie.

Nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 lipca 2013

186. Recenzja: Eveline Advance Volumiere, skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1

Witajcie!

Dziś przyszła pora na słów kilka o odżywce do rzęs z Eveline, jaką kupiłam już dawno, dawno temu, ale którą - rzecz oczywista - przetestowałam dopiero teraz.
Używałam jej zgodnie z zaleceniem przez około miesiąc.

Zanim jednak zaprezentuję Wam co o tym czymś myślę, oto obietnice od producenta: "Zaawansowana technologia dla piękna Twoich rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.

Sposób użycia: używać jako baza pod tusz".

Bohater postu:


 I jego szczota:

 I na rzęsach mych:


Szczegóły:

Cena i dostępność: ok. 10/11 zł w Biedronce i na Allegro.
 Zapach: nijaki. Nie umiem go określić dokładnie. Ale nie są to perfumy.
 Konsystencja: zacna, biała maź.
Opakowanie i pojemność: biało-zielony plastikowy baniak na kształt buteleczki po tuszu do rzęs. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Maziam się tym białym specyfikiem już od ponad miesiąca, a nadal końca jego nie widać.
 Działania: kiepskie. I to bardzo. Stosowałam produkt ów sumiennie, co wieczór na rzęsy, nie opuściłam dzielnie ani jednego dnia. Mimo to nie widzę rezultatów ino żadnych. Serum jako potencjalny, cudowny specyfik z obietnic producenta, w ogóle nie wydłużył mi rzęs ani ich nie zagęścił. Rzęsy jak były chińskie, tak są chińskie, tak więc nawet nie zamieszczałam zdjęcia porównawczego z efektem "przed" i "po". Produkt używany jako baza pod tusz również nie zdziałał cudów a wręcz przeciwnie - spowodował obciążenie i wypadanie rzęsisk podczas demakijażu. Jestem zdecydowanie na nie. Szkoda tych 11 zł na tego bubla. Lepsze efekty widziałam podczas nakładania na rzęsy olejek rycynowy...
 Ocena: 2/5


A Wy używałyście tego serum? 
Jakie macie o nim zdanie?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. A u mnie właśnie jako baza pod tusz sprawuje się super, rzęsy są dzięki niej dłuzsze i bardziej pogrubione niż gdybym używała samego tuszu, no i nie obsypują mi się teraz tusze tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam tylko jako baza pod tusz, fajnie rozdziela rzęsy przed malowaniem trochę wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko jako baza pod tusz się sprawdził. Jako odżywka nic nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam bo nie miałam potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się u mnie nie spisał - paskudnie skleja rzęsy i nie da się potem ich pomalować, bo wygląda to tragicznie, a jako odżywka również nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie weekend to tylko niedziela, w sobote pracowałam ;c I ta wolna niedziela taaaak szybko mi zleciała ;< a dni w pracy juz wgl lecą jak szalone ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buuu co to za bubel! dobrze, że wystawiłaś mu opinię, wiem czego nie kupic :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten specyfik i zauważylam różnicę :) Zaczęły pojawiać się takie króciutkie rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam go kupić, teraz jednak wiem, że nie jest wart uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, a w sumie mam... Nie stosowałam regularnie, ale od czasu do czasu i zauważyłam jedynie że ograniczył wypadanie rzęs...ale efektów wow nie było.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam no i po recenzji nie użyje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałoby mi się takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie jako baza pod tusz sprawdziła się genialnie! Rzęsy o wiele dłuższe co przy moich kikutach jest bardzo ważne. Niestety już się kończy a w Biedrze już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam takich serum, jakbym miała to i tak bym nie pamiętała

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, i jakoś nie lubię odżywiać rzęs, kiedyś próbowałam olejkiem rycynowym, ale wytrwałam w postanowieniu 2 dni ;p
    Praktykuję w Urzędzie Miasta, totalne nudy :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, uwielbiam takie badziewia :D ! Dobrze wiedziec ku przestrodze :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze, ze przestrzeglas, bo ostatnio chcialam to kupic... xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam tego i nie używam takich kosmetyków, ale może w najbliższym czasie wypróbuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. takie posty są dobre, powinniśmy przestrzegać siebie nawzajem :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze wiedzieć bo się zastanawiałam nad nim

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe, że jako mężczyzna w ogóle nie zwracam uwagi na rzęsy ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używam :)

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze żadnego serum do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  27. Pff, dziękuję bardzo za takie coś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że odżywka do rzęs się nie spisała ;/ Sama szukam czegoś dobrego, co wzmocni me rzęsiska ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też się nie sprawdził, ani jako odżywka, ani jako baza pod tusz - strasznie sklejał rzęsy. Szkoda, bo liczyłam na dobre działanie. Teraz testuję odżywkę z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.