GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 28 lutego 2023

3066. Nioxin 3D Styling Instant Fullness suchy szampon

  Witajcie!


Dziś czas na szybką regenerację nieświeżej skóry głowy.

Będę mówić o Nioxin 3D Styling Instant Fullness suchy szampon, jaki otrzymałam do testów dzięki uprzejmości fryzomania.pl.

Słowo od producenta: "Nioxin 3D Styling Instant Fullness suchy szampon 65ml

Suchy szampon firmy Nioxin to produkt na dzień, który błyskawicznie pochłania sebum, aby dodawać włosom zwiewnej objętości i nadawać im gęsty wygląd. Nawet 2-krotnie większa objętość włosów w kilka sekund. Technologia FUSION FIBRILTM pomaga usunąć nadmiar sebum, które gromadzi się w ciągu dnia i jednocześnie zwiększa przestrzeń pomiędzy poszczególnymi łodygami włosowymi. Produkt odświeża skórę głowy. Formułę można wyczesać.

Sposób użycia:

Przed użyciem dokładnie wstrząśnij. Spryskaj suche włosy, rozczesz i wystylizuj wedle oczekiwań."


Produkt w okazałości:









Od producenta:







Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 32 zł.
Zapach: słodki, przyjemny.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie srebrnej, platikowe butli z atomizerem z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 65 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy stosowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że wcześniej rzadko sięgałam po suche szampony, ze względu na wrażliwy skalp i problemy z ŁZS. Wolałam już umyć głowę, niźli psikać ją jakimś odświeżającym sprayem. Na całe szczęście mój ŁZS został opanowany, zatem stwierdziłam, że co mi zaszkodzi od czasu do czasu użyć suchego szamponu. I tak też robiłam, głównie przed jakimiś imprezami albo na wyjazdach. Dopiero jednak, gdy zostałam mamą, zaczęłam doceniać, jakim to wspaniałym wynalazkiem jest taki produkt. Wiadomo bowiem, że przy małym dziecku czasu dla samej siebie jest bardzo mało, zatem kiedy chciałam na szybko odświeżyć swoją czuprynę, suchy szampon Nioxin - i generalnie profesjonalne kosmetyki do włosów - był dla mnie wybawieniem. Wystarczyła chwila-moment, aby tłuste i nieświeże włosy, zmieniły się znowu w ładnie układające się pukle. Jak stosowałam gagatka? Ano najpierw rozczesałam dobrze swoje kosmetyki, następnie rozdzieliłam je na kilka sekcji, po czym z odległości od. 20 cm, aplikowałam spray. Czekałam potem chwilkę, aby produkt miał szansę zaabsorbować sebum ze skóry głowy - po czym znowu całość rozczesałam. I tu zaczynała dziać się magia. Włosy były ładnie uniesione do góry, prezentowały się świeżo i zdrowo. I to wszystko bez użycia wody! Dodam, że specyfik mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Ma delikatny zapach, który nie jest duszący ani drażniący. Myślę, że jest to produkt wart wypróbowania, bo jego wydajność i dobre działanie są naprawdę godne polecenia. 

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia


24 komentarze:

  1. Siempre va bien tener uno de estos productos, en un momento de prisas podemos usarlo y tener el cabello suelto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku. Muszę wypróbować skoro tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani dermatolog zabroniła mi stosowania tego typu kosmetyków, więc ja zupełnie je odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na suchy szampon nieco drogo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry suchy szampon jest na wagę złota. I to nie tylko jak jest się mamą;) Zapisuję nazwę!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Glad you found this. Thanks for the wonderful review.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kiedy sięgam po tego typu produkty 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Siempre viene bien tener este tipo de champú en casa, esta marca no la probé pero tiene buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale słyszałam o suchych szamponach. Warto by spróbować :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam suchego szamponu innej marki, i efekt był marny...zamiast odświeżyć fryzurę tylko pogorszył sytuację, ale warto wiedzieć,że inne mogą być skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Często używam różnych suchych szamponów, ale tego jeszcze nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się sprawdził. Myślę, że warto mieć taki specyfik w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do suchych szamponów i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam jakiś czas temu suchy szampon, ale innej firmy. Jednak jeszcze nie przetestowałam i wciąż stosuję tylko tradycyjny, tj. mokry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo szukałam idealnego szamponu dla mnie i na razie nie planuję sprawdzać innych.

    OdpowiedzUsuń
  18. with this spray hair combing becomes easy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt. Może kiedyś wypróbuję. Przetestowałam kilka suchych szamponów, bo czasem się przydają. Ale... jak na razie nie znalazłam jeszcze produktu, który mi w pełni odpowiada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO czegoś takiego mi potrzeba! Może w końcu coś mnie usatysfakcjonuje...

    OdpowiedzUsuń
  21. I will try this! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh very nice product darling
    Thanks for your full review

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru