GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 lutego 2023

3059. Sunone SUNmini2 lampa UV LED 9W

 Witajcie!

Dziś czas na coś paznokciowego.

Będę mówić o Sunone SUNmini2 lampa UV LED 9W.

Słowo od producenta: " LAMPA UV LED MINI DO PAZNOKCI HYBRYDY ŻELI MOSTEK 
Profesjonalna, "podróżna" lampa UV/LED 

lampa SUNmini wykorzystuje innowacyjną technologię UVLED. Dzięki połączeniu światła UV o długości 365nm i LED o długości 405nm doskonale utwardza wszystkie hybrydy i żele dostępne na rynku. Rozmieszczenie diod zapewnia dokładne i równomierne działanie na całej powierzchni płytki. 

lampa wyposażona jest w timer o dwóch funkcjach – 45 lub 60 sekund.

Kompaktowa, poręczna i lekka.

Idealnie sprawdzi się w podróży, gdy niefortunnie odpryśnie nam lakier w najmniej oczekiwanym momencie.
  • Posiada składane nóżki. 
  • Wyposażona w 9 diod LED.
  • Zestaw zawiera kabel USB, które można podłączyć do komputera, kostki ładowarki czy powerbanka.
  • Lampa emituje białe światło, które nie męczy wzroku.

Pierwsza kieszonkowa lampa tego typu!

Moc: 9W

Ilość: 1 szt

Kolor: pudrowy róż

Zasilanie: USB

Wymiary:  

  • Długość: 14cm
  • Szerokość: 7cm
  • Wysokość rozłożonej lampy: 5cm."
Produkt w okazałości:








Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Shopee.pl za ok. 20 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: plastikowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowa, rozkładana lampa UV i LED do utwardzania lakierów hybrydowych i żelów.
Wydajność: bardzo dobre. Takie cudo starczy nam na kilka lat używania.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że do manicure hybrydowego lubię używać produktów tzw. po taniości. Nie przeszkadzają mi bowiem lakiery ani lampy kupowane na AliExpress czy shoppe.pl, gdyż - moim zdaniem - nie odbiegają one wcale jakością od tych specjałów z wyższej półki cenowej. Dlatego też, gdy zobaczyłam ofertę lampy LED za niecałe 20 zł, zdecydowałam się od razu na zakup. Czy jestem więc z niego zadowolona? Ano tak! Lampa ta jest naprawdę dobrym sprzętem do robienia manicure hybrydowego w zaciszu domowym. Produkt już za pierwszym razem szybko i sprawnie utwardza każdy rodzaj lakieru i żelu. Trzeba tu jednak pamiętać, aby nakładać zawsze cienkie warstwy wybranych produktów stylizacyjnych, aby uniknąć późniejszego rolowania czy ciastkowania na paznokciach. Ja także zawsze ustawiam czas naświetlenia na "60 sekund", aby mieć pewność, że wszystko na płytce szpona dobrze się zagruntuje. Jedyne, co mi przeszkadza w tym sprzęcie to fakt, że z racji na małe gabaryty, trzeba kciuki utwardzać osobno. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe, ale na pewno przedłuża całość tworzenia stylizacji. Tak czy inaczej, jestem zadowolona z działania powyższej lampy. Jej funkcjonalność, ergonomika i kompaktowość sprawiają, że jest dobrym sprzętem do tzw. domowego manicure hybrydowego.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. I prefer regular polish because the others left my nails very damaged.

    OdpowiedzUsuń
  2. Está muy bien que sea en tamaño de viaje para poderla llevar con nosotros cuando salimos de viaje.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna. I jaka oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. we are waiting for your prayers from Turkey...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taką małą lampę, ale się nie sprawdziła ze względu na za małą moc. Btw w tytule masz moc 9W a w opisie 6W.

    OdpowiedzUsuń
  6. at 1st i thought it is a (computer) mouse!😀

    OdpowiedzUsuń
  7. p/s i'm sorry dear, at this moment my GA only open for Malaysian bloggers. i promise after this i will do another GA and everyone can participate. sorry🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka lampa do użytku domowego to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chodzę na manicure do salonu,. to tam w sumie mają lampy i korzystam z tego co mają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks good, but I don't paint my nails! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cena. Muszę sobie sprawić taką lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo atrakcyjna cena, w dodatku sprzęt spełnia swoją rolę, czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for the review! Nice to know about this lamp.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna😍 Nie miałam, ja używam innej lampy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dla mnie, hybrydowe paznokcie się u mnie niestety nie sprawdzają ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uch, ostatnio czytałam, że te lampy sa rakotwórcze... :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna lampa. Ja jednak nie robię sobie hybryd, więc z takich rzeczy nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba z paznokciami nie wyjdę na prostą, co odrosną, to zdarza się coś stresującego i znów mam obgryzione ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie robię sobie za często paznokci, bo nie mogę mieć w pracy lakieru, no i muszą być krótko obcięte. A jak już mam okazję, to chodzę do sąsiadki, która ma takie lampy i ona robi mi paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A moja lampa samotna razem z frezarką i lakierami ale ja nie mam talentu do robienia paznokci :(( Może czas wrócić i podszkolić się

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam lamp, jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny mały format do zabrania w podróż :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru