GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 lutego 2023

3057. Na Walentynki!

Witajcie!

Dziś Walentynki.
Święto rozhukanej, zakochanej młodzieży, studentów i romantycznych wciąż dorosłych.

Jeśli chodzi o mnie i męża to w tym roku będzie już 5 lat odkąd jesteśmy razem, w tym 3 lata po ślubie. 
W zeszłym roku w czerwcu, powitaliśmy na świecie naszą pierworodną córkę  - Fasolkę.

Jaka jest nasza historia?

Ano poznaliśmy się na jednej z randkowych alikacji, czyli Tinderze.
Ja byłam wtedy świeżo po zakończeniu poprzedniego związku i potrzebowałam jakiegoś oderwania, pocieszenia, zapomnienia. Nie myślałam w ogóle o poważnej relacji, ot chciałam się nacieszyć randkowaniem i adorowaniem i poczuciem bycia pożądaną..

A tu ani się obejrzałam i się zakochałam na nowo.
W sumie tak naprawdę już od pierwszego kliknięcia.

Okazało się, że mamy z mężem mnóstwo współnych tematów do rozmów, identyczne zainteresowania i poglądy na życie. Od słowa do słowa, od rozmowy do rozmowy, od spotkania do spotkania zaczęliśmy budować naszą wspólną przyszłość.

I tak oto po trzech miesiącach od poznania się zaręczyliśmy, a po dwóch latach wzięliśmy ślub.

I tak spędzamy razem, kolejne Walentynki, tym razem już z małą Fasolkę na pokładzie.
Z racji więc na to małe Bobo i moje karmienie piersią, nasze Walentynki przebiegną w domowym zaciszu, przy jakiejś szpinakowej pizzy.

A dla Was mam takie oto urocze, serduszkowe baloniki:
obrazek stąd: Klik!

A jaka jest historia z Waszymi drugimi połówkami?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego ❤ Ja nie obchodzę walentynek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość powinno się celebrować każdego dnia, dlatego dla mnie jest to jeden z wielu dni, w których będę to robić.🙂 Przesyłam walentynkowe pozdrowienia. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z mężem poznałam się w pracy, ale byłam w innym związku. Gdy się rozstałam zaczęliśmy się spotykać i tak jesteśmy razem już 9 lat, 5 po ślubie i mamy dwójkę chłopaków 😛

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo miłości dla was w tym pięknym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego dnia dla Waszej Trójki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super historia, wiele miłości dla Was. Moja historia to stary portal Sympatia 😁 Już spooooro lat razem ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 lata po ślubie, po trzech miesiącach zaręczyny coś Cię lubią te trójki. Samych radości na dalszej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a great love story💗💗💗💗💗Happy Valentine's day. Well, we met in class. I had seen him a couple of times on campus and had asked him a question or two, but he never looked down (I'm that short). He ignored me. We became friends at the library.

    OdpowiedzUsuń
  9. for us everyday is valentine's day😀

    OdpowiedzUsuń
  10. glad that you finally met your soulmate

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Urocze! Ja swojego męża poznałam na 17 urodzinach jego młodszej o dwa lata siostry. Chodziłam z nią do klasy. Potem spotykaliśmy się, byliśmy najlepszymi przyjaciółmi. Po około dwóch latach zaczęliśmy być ze sobą na poważnie. Po pięciu latach razem oświadczył mi się, po kolejnych dwóch wzięliśmy ślub. W tym roku mamy swoją pierwszą rocznicę :) Dużo miłości dla was w tym miłosnym dniu!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice storie dear!!I met my husband at job, we are together since 15 years, 5 since our wedding.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boa tarde e uma ótima terça-feira. Comemorarmos no Brasil no dia 12 de junho.
    Luiz Gomes.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aunque lo celebres en casa y con una pizza lo importante es que estéis juntos y con el bebé. Feliz día!

    OdpowiedzUsuń
  15. Feliz dia! Yo a mi pareja también la conocí en una web, hace ya mas 13 años que estamos juntos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Felicidades. Les deseo un feliz día de san Valentín. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Felicidades. Les deseo un feliz dia de san valentin. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  19. Te deseo un feliz dia de san valentin. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. Te deseo un feliz día de san Valentin. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  21. Te deseo un feliz día de san Valentin. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  22. My z mężem poznaliśmy się w knajpie, w środku nocy. To nasze 20te Walentynki ❤️✌️😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że macie wiele wspólnych tematów, to bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja męża poznałam na Naszej Klasie (nie ma już tego portalu). Teraz 8 lat po ślubie i dwójka maluchów

    OdpowiedzUsuń
  25. Poznaliśmy się na studiach , pobraliśmy się po studiach. Jesteśmy ciągle razem ...... długo . Życzę Wam wiele Walentynek ♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj w grupie ja też męża poznałam przez internet i zakochałam się od pierwszego kliknięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najpiękniejsze historie piszą przypadki :) My z mężem jesteśmy ponad 12 lat razem, a różnimy się od siebie, jak ogień i woda :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru