GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 21 lutego 2023

3061. Słodki demakijaż twarzy z Soppo Cosmetics!

 Witajcie!

Dziś czas na demakijaż buzi.

Będę mówić o duecie oczyszczajacym z Soppo Cosmetics.

Produkty w okazałości:





I w szczególe.








Od producenta:





Skład:



W okazałości:







Otworek:



W okazałości:







Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkty dostałam do testów od soppo cosmetics.
Zapach: słodki niczym guma balonowa.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowania plastikowe, biało-brzoskwiniowe, z uroczym rysunkiem psa i czarnymi napisami od producenta. Pojemność każdego produktu: 100 ml.

Wydajność: bardzo dobra. Każde opakowanie starczy na kilka miesiący demakijażu.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z produktami 
soppo cosmetics. Marka ta to istny smaczek dla miłośników naturalnej, wegańskiej pielęgnacji. Dla mnie, jako fanki takowych mazideł, to naprawdę nie lada gratka, zwłaszcza, że kosmetyki te nie dość, że są świetne jakościowo to jeszcze cudownie pachną. Nie macie pojęcia, jakie to niesamowite uczucie, gdy Wasz olejek do demakijażu i żel do mycia twarzy wonieją gumą balonową. Taką soczyście owocową i smakowicie rozpływającą się w ustach! Oprócz walorów zapachowych, nie sposób zapomnieć o naprawdę świetnym działaniu. Zarówno olejek jak i żel do mycia twarzy, idealnie usuwają makijaż, a także codzienny kurz/brud. Po użyciu gagatków skóra prezentuje się świeżo, zdrowo, jest przepięknie promienna i mocno nawilżona. I to wszystko bez podrażnienia czy nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia. Warto także zaznaczyć, że produkty są mega wydajne; dosłownie ociupinka wystarczy do pełnego usunięcia makijażu. Jak stosuję powyższe specyfiki? Ano najczęściej wylewam trochę żelu lub olejku na zwilżone wcześniej dłonie, chwilę pocieram ręce o siebie, po czym nakładam na twarz, wykonując koliste ruchy. Taki proceder wystarczy, aby wykonać pełnoprawny demakijaż i przygotować skórę na wieczorną pielęgnację. Jestem naprawdę zadowolona z działania wyrobów od soppo cosmetics i na pewno jeszcze do nich wrócę nie raz. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Even the packaging is so tender! I loved it ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale bardzo się cieszy że trafiłaś na taki dobry kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Le has dado la máxima puntuación, qué bien encontrar productos tan satisfactorios como estos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro polecasz to na pewno warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachy by mnie na pewno przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dla samej szaty graficznej tych kosmetyków chciałabym je kupić, a skoro tak dobrze się sprawdzają, to tym bardziej warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, bo bardzo lubię dobre kosmetyki do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet company! I haven't tried it. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że jest aż tak wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam. Sama szata graficzna, zachęca do zakupu, a jeszcze ten zapach...😍
    Musi być naprawdę cudny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. what a complete set👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę! A ja pierwszy raz słyszę o tej marce. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe. Może kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę boję się, że zapach może być zbyt słodki jak na mój gust, ale chętnie wypróbuję kosmetyk.
    Moja skóra potrzebuje na wiosnę nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the fun packaging! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodka szata graficzna 😍 marki nie znam, ale ten produkt chciałabym wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się fajnie i te urocze opakowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale najważniejsze, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już za samo opakowanie daję temu produktowi plusa. Chętnie też go kiedyś sobie kupię, skoro dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I loved the review, they look very good and I love this type of applicator.
    X
    https://www.dearlytay.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie ich używam. Ucieszyłam się bardzo, że olejek tak dobrze zmywa się wodą. Żel jak żel, ale sprawdza się bardzo dobrze. Zapachem zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę że zapach musiał być niesamowity, no i opakowanie śliczne - wspaniale mieć taki moment w ciągu dnia żeby się móc cieszyć podczas jednego z procesów pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szata graficzna bardzo ładna, choć przyznam, że zanim przeczytałam post, myślałam, że to produkty do mycia zwierząt domowych: kąpania piesków, kotków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesujący produkt muszę przyznać :) Opakowanie piękne.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru