GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 23 lutego 2023

3063. Garnier Krem bez spłukiwania 10w1.

 Witajcie!

Dziś czas na włosów okiełzanie.


Słowo od producenta: "Krem bez spłukiwania 10w1

Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amli, płynnych protein roślinnych białek z cytryny** i witaminy B3 i B6. Rezultat 10 w 1: Włosy stają się mocniejsze, gładsze, chronione przed temperaturą do 230°C* i uszkodzeniami.

Nieklejąca się, lekka formuła.

*Test instrumentalny: temperatura urządzenia do stylizacji na gorąco.
** Pochodna białka.

Dodatkowe informacje:
Opakowanie wykonane w 50% z plastiku z recyklingu."

Produkt w okazałości:











Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w lutowej edycji 
Pure Beauty. Normalnie można go znaleźć na stronie producenta.
Zapach: słodki, owocowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie plastikowej, pomarańczowo-zielonej butli z pompkowym aplikatorem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy odżywkowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kosmetyki do włosów z marki Garnier bardzo lubię i używam od wielu lat. Powyższy krem bez spłukiwania chodził już za mną od kilku miesiecy, ale zawsze jakoś-takoś nie miałam okazji go zakupić. Całe więc szczęście, że trafiłam nań w lutowym 
Pure Beauty! Jak się spisał powyższy gaagtek? Ano naprawdę bardzo przyjemnie. Moje włosy pokochały ów krem już od pierwszego zastosowania. Produkt ma fajną, treściwą konsystencję, która wnika dogłębnie w kosmyki, nawilżając i pielęgnując je. Dzięki wszechstronności i uniwersalności, mazidło można stosować na wiele sposobów. Ja najczęściej nakładałam go jako odżywka po myciu włosów (objętość orzechowi włoskiemu) i spłukiwałam po ok. 5 minutach trzymania jej od ucha w dół. Taki proceder przywracał czuprynie witalność oraz niwelował puszenie. Specyfik brałam także przed myciem kudełków, jako pierwsze O w metodzie OMO (odżywka-mycie-odżywka). Taki sposób używania produktu również był odpowiedni i spotkał się z aprobatą mojej fryzury. Dodam, że krem mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Na koniec wisienka na torcie: regularne stosowanie specjału poprawiło znacząco wygląd moich włosów pod kątem ich nawilżenia i odżywienia. Polecam Wam bardzo owego cudaka z Garniera. Gwarantuję Wam, że jest to produkt godny zaufania! Jego wydajność, taniość i działanie rozkochają w sobie każdą miłośniczkę dbania o włosy.
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Es una buena marca y además no deja el cabello encrespado.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt. Ja ostatnio kupiłam szampon Skrzypowita i już po pierwszym użyciu go polubiłam. Miłego dnia 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Już o nim słyszałam i planuję go sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this, good product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zauważasz różnicę stosując ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. its colour is soooo striking👍

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't tried it. I am always going to get it, but I never do. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie mocno zachęciłaś do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale sama również lubię kosmetyki Garniera- oczywiscie te do włosów, no i ciała, bo z ich płynami do demakijażu, nie mam zbyt miłych wspomnień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię firmę Garnier, ale tego produktu akurat nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że polubiłaby, ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że taki krem do włosów istnieje. Na wiosnę chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Dla mnie ważne żeby nie przetłuszczał włosów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś często używałam produktów Garniera, ostatnio wcale, ale ten krem kusi aby go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię niektóre produkty Garniera. Muszę wypróbować ten kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś zdecydowanie dla mnie. Muszę czym prędzej kupić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kremie do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój jeszcze czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam złe doświadczenia z odżywką bez spłukiwania (sprzed lat - bo jeszcze chyba w gimnazjum, czy liceum i nie pamiętam już nazwy ani marki). Pamiętam za to, że tak strasznie poplątała mi i skleiła włosy, że musiałam spłukać, raz jeszcze umyć włosy i nałożyć normalną odżywkę do spłukiwania. Dopiero wtedy włosy "wróciły do siebie". Od tamtego czasu powiedziałam sobie nigdy więcej produktów bez spłukiwania.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru