GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 20 stycznia 2023

3046. Canabo emulsja do higieny intymnej- czarnuszka

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację intymną.


Słowo od producenta: "85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.Polecany dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia, niweluje uczucie napięcia błon śluzowych.
Składniki aktywne:
Czarnuszka (Nigella sativa L.) usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykujaco, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry.
Konopie siewne (Canabis sativa L.) to źródło kannabinoidów, witamin, minerałów, protein i fitosteroli – łagodzą uczucie suchości i podrażnienia, działają ściągająco i antyoksydacyjnie.
Delikatne substancje, myjące naturalnego pochodzenia – bardzo łagodnie, najczęściej stosowane w produktach dla dzieci,bezpieczne dla kobiet w ciąży.
Kwas mlekowy – reguluje naturalne pH miejsc intymnych."

Produkt w okazałości:







 


Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćegzemplarz znalazłam w styczniowym boxie z Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: ciepły, delikatny. 
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowa butelka w niebieskości z bielą napisów od producenta. Pojemność: 250 ml
Wydajność: bardzo dobra. Produkt wystarczy na kilka miesięcy stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę może od tego, że po dokuczliwej przygodzie z grzybicą: Klik! i Klik!, do produktów intymnych podchodzę bardzo ostrożnie. Moje obawy uwydatniają się zwłaszcza wtedy, gdy mam styczność z nieznaną mi firmą. Dlatego też do powyższego mazidła byłam nastawiona bardzo nieufnie, obawiając się, czy aby na pewno mnie nie podrażni. Na całe szczęście, już po pierwszym zastosowaniu owa trwoga zmieniła się w uwielbienie. Emulsja ta jest bowiem prawdziwym balsamem dla wrażliwych sfer intymnych. Nie dość, że świetnie myje i odświeża newralgiczne okolice, to jeszcze pozostawia takie miłe uczucie ukojenia. Coś jakbyśmy założyli czystą, jedwabną bieliznę, która nas otuli, tak jak ciepły kocyk. Warto też wspomnieć, że specyfik jest wydajny, tani i delikatnie pachnący. Ów praktyczny brak woni w przypadku produktów do higieny intymnej jest dla mnie o wiele bardziej przystępny, niźli jakiś intensywny aromat. Nie sposób zapomnieć o zacnym składzie, gdyż aż 85% to składniki roślinne pochodzenia naturalnego! Jestem tym gagatkiem naprawdę oczarowana i z pewnością siegnę po niego ponownie. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście? 

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak dobrze się sprawdza. Ja na razie nie będę planować zmiany swojego płynu do higieny intymnej, ale będę o nim pamiętać, gdybym miała taki zamiar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie płyn do higieny. Chętnie go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't use soap to wash that zone. Water is enough.

    OdpowiedzUsuń
  4. I have been interested in the black cumin in more hygiene products. A friend has some in essential oil and says it helps relief some the aches and pains he has.

    OdpowiedzUsuń
  5. With intimate hygiene products, like underwear, we must be very careful. Not knowing this brand, I should not comment.
    Happy weekend.😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej marki jeszcze nie miałam, ale widzę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Our private parts really need careful care. it's good to have a product like this because it gives us extra confidence in ourselves

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for the suggestion dear

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że nie miałam, ale będę pamiętać, że jest taki fajny...

    OdpowiedzUsuń
  10. nao conheço mas parece ser bom bjs saude

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie stosuję inny tego typu produkt, ale ten też będę mieć na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten żel i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Menina,adoraria experimentar, parece excelente!
    Um abraço! 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem zapachu czy faktycznie jest tam czarnuszka wyczuwalna

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem od lat fanką płynów Facelle, ale jeśli będę szukała odmiany, to wypróbuję ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W ogóle nie kojarzę tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze nigdy nic z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam swój ulubiony płyn do higieny intymnej, ale jak skończę, to może wypróbuję ten, który polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. o, a takie ustrojstwo chętnie bym spróbowała! :)))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru