GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 25 stycznia 2023

3049. Moje pierwsze pedicure u kosmetyczki!

 Witajcie!

Dziś czas na wielkie przeżycie.

Oto zaprezentuję Wam moje pierwsze peducure, jakie zostało wykonane w gabinecie kosmetycznym.

Tak:









Zapytacie się pewnie czemu zdecydowałam na wizytę w salonie, skoro od lat sama sobie robię hybrydy?

Ano jakim czas temu miałam bardzo nieprzyjemną sytuację związaną z wrastającym paznokciem na paluchu lewej nogi. Zrobił mi się wręcz stan zapalny, z ropą, obrzękiem i okropnym bólem.

Gdyby nie natychmiastowa pomoc podologiczna, nie wiem jak by się to skończyło... 

Na całe szczęście problem został opanowany i żeby uniknąć zbyt mocnego wycinania paznokci na przyszłość - bo to było powodem wrastania pazura - zdecydowałam się na profesjonalną hybrydę.

Efekt końcowy bardzo mi się spodobał.

Do zdobienia zostały użyte produkty Indigo Nails (baza i top coat), a lakier bazowy to Violetta Cabrioletta.

Jak Wam się podoba powyższy pedicure?

Kathy Leonia



25 komentarzy:

  1. The polish is cool. Nails are very painful when they have problems, you've done very well.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lo de la uña que se encarna duele mucho.
    Te ha quedado una pedicura bonita aunque en invierno poco se lucen los pies.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczęłam chodzić prze ślubem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I fajnie. Warto zrobić coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami fajnie, jak ktoś się nami zajmie

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely! Yes, its always great to get one of these at the salon in the midst of winter. All the best with those toes and feet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny pedicure. Będzie spokój z paznokciami. 💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing nail art!! Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, ja jeszcze nie byłam na takich usługach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba się. :) Ja raz w życiu byłam na pedicure u kosmetyczki. Fajnie było. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że zdecydowałaś się na zabieg podologiczny. Z paznokciami wbrew pozorom bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tiene que ser una delicia que te mimen los pies, te quedó de maravilla. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie to wygląda. Zawsze warto zrobić coś dla siebie, każda z nas zasługuje na wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor i te skrzące drobinki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Linda pedicura. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. I rarely do pedicures. If manicure, yes. almost every month

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! te quedo una pedicura muy bonita, esta muy bien ir de vez en cuando para cuidar los pies. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam na pedicure :) Bardzo ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo dobry pomysł! troszkę luksusu dla siebie, no i zdrowotnie żeby sobie pomóc! ekstra czas i świetny efekt :)))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru