GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 10 stycznia 2023

3042. Kosmetyki manunatu.pl - wegańska moc natury

 Witajcie!

Dziś czas na recenzję zbiorczą.
Zaprezentuję Wam kosmetyki manunatu, jakie otrzymałam ostatnio do testów.

Oto moje opinie.

















Świetnie pieniący się, cudownie pachnący kosmetyk, który zdecydowanie umila mi wieczorne chwile relaksu w wannie. Niezwykle miła dla skóry formuła skutecznie myje i jednocześnie pielęgnuje skórę, zapobiegając utracie nawilżenia. Mazidło jest wydajne, nie podrażnia, ani nie uczula.


Naturalny tonik do twarzy Napar Różany:














Idealny produkt do codziennego odświeżania buzi. Może być stosowany rano i wieczorem jako tonik, ale też jako mgiełka nawilżająca w trakcie dnia. Już jedno psiknięcie daje ukojenie i odżywienie, a niezwykle przyjemny, różany zapach specyfiku, utrzymuje się nawet do kilku godzin od aplikacji! Dzięki małym gabarytom produkt można spokojnie zabrać ze sobą do torebki i stosować, kiedy tylko nabierzemy nań ochoty.

Naturalne serum konopne do twarzy:














To moje totalnie uwielbienie i odkrycie Nowego Roku. Serum działa cuda na suchej i zmęczonej skórze twarzy, stopniowo ją nawilżając i regenerując. Cienie pod oczami, drobne zmarszczki, a także krostki czy grudki trądziwkowe zostają wygładzone i wyraźnie spłycone. Produkt jest bardzo wydajny, gdyż jedna pompka gagatka spokojnie wystarczy na aplikację na całą buzię. 


Naturalny wegański balsam do ust:









Produkt idealny dla posiadaczek wiecznie spękanych warg i suchych skórek. Mazidło, dzięki treściwej konsystencji, szybko regeneruje i odżywia usta, nadając im blask, zdrowy wygląd i tak potrzebne nawilżenie. Wystarczy jedna aplikacja, by wargi nabrały naturalnych rumieńców. Najbardziej lubię stosować ów specyfik wieczorem, przed spaniem. Nakładam wtedy dość grubą warstwę tak, aby wargi mogły się porządnie nawilżyć w trakcie nocnego wypoczynku.

A Wam jaki produkt spodobał się najbardziej?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Każdy z tych kosmetyków byłby u mnie mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  2. manunatu: it sounds like Hawaiian brand😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice brands, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting products! I would go for the lip balm.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie znam tej marki. Ale może się skuszę na jakiś produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zainteresował mnie tonik 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie ten arbuzowy żel:)
    Patrzę na te Twoje cudeńka i zastawiam się jak wygląda Twoja łazienka, ile masz półek hihi:-P

    OdpowiedzUsuń
  8. All the products are really interesting.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdzone - faktycznie było w spamie już dodane :)
    Co do manunatu - pierwsze słysze o takiej marce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. For a start I like the name Manu Natu. If you say you adore the serum, then I will probably adore it too.

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nic od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Se ven buenos productos, me gusta mucho el bálsamo labial.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kontaktu z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy ich produktów :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Arbuzowy żel, to brzmi dumnie 🙂 Pofiglowałabym z tym gagatkiem 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Naturalny tonik do twarzy Napar Różany mnie zaciekawił coś dla mojej naczynkowej cery

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie miałam nigdy nic z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. I didn't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  23. So interesting products dear!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wypróbowałabym serum.

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for sharing those products.
    I invite you to visit my last post. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam na blogach dziewczyn, że chwali te produkty. Sama ich nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Me gustaría probarlos todos, pero me quedaría con el tónico de rosas. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym chciała to różane coś :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru