GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 stycznia 2023

3041. Przesyłka z wizaz.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło do testów, dzięki uprzejmości wizaz.pl:






Powyższe cuda to nowości zapachowe Signature z Oriflame.
Mamy tu wersję dla niej i dla niego.
Oba flakony prezentują się naprawdę nowocześnie i wyglądają bardzo oryginalnie. 

Jestem już po pierwszych testach i muszę Wam powiedzieć, że te wonie są naprawdę cudowne!

Niedługo spodziewajcie się recenzji.

Dziękuję wizaz.pl jeszcze raz za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio ciekawego otrzymaliście?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Świetna przesyłka. Czekam na Twoje wrażenia podczas testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome packaging! Sounds like you will enjoy it. Great him and her bottles! I have been ordering a few tops from Amazon lately. I liked the first one best. They have been OK for work.

    OdpowiedzUsuń
  3. oriflame also well known too in my country. I like their bottle that looks so cute packaging of that parfume ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na recenzję. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzenia tych zapachów, ale jestem bardzo ciekawa. Przypuszczam, że są świetne, bo Oriflame ma rękę do zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  6. The packaging is so cool.
    Congrats for your anniversary!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że zapachy Ci się podobają. Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ya nos contarás qué te han parecido.
    Muchas felicidades por los 10 años del blog, el mío cumplió los 13 a final de año.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczkę z książką "Zaklęta rzeka". Jestem ciekawa twojej pełnej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio nic nie otrzymałam. Te perfumy mają ciekawe flakoniki. Ładne w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genial, parecen buenos perfumes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genial parecen buenos perfumes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genio, parecen buenos perfumes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda że fajnei sie prezentują te flakony

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne flakony. Jestem ciekawa ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś byłam zakochana w oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O perfumy z oriflamę to jedyne co tam mnie ciekawi. Koniecznie daj znać jak z trwałością, bo flakon ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru