GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 stycznia 2023

3045. LaQ mus so mycia twarzy - kocica

 Witajcie!

Dziś czas na mycie buzi.

Będę mówić o  LaQ mus so mycia twarzy - kocica.

Słowo od producenta: "Lekki mus do mycia twarzy zapewnia cerze delikatne oczyszczanie bez zaburzania jej naturalnego pH. Dzięki zawartości masła shea i wysokiej jakości gliceryny roślinnej usuwa zanieczyszczenia, pozostawiając skórę jedwabiście gładką i dobrze nawilżoną. Idealnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji cery normalnej, suchej i wrażliwej."

Produkt w okazałości:









Od producenta:



Skład:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt otrzymałam do testów, a normalnie można go znaleźć w sklepie internetowym bee.pl

Zapach: przyjemny, słodki, kwiatowy.
Konsystencja: musu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji różowo-białej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność
bardzo dobra. Taki musik starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką LaQ i już wiem, że nie ostatnia! Wcześniej słyszałam co prawda o mazidłach tej firmy, ale - z racji na pokaźne zapasy - nie kupowałam nic od nich. Traf jednak chciał, że dzięki testom w ramach współpracy ze sklepem internetowym bee.pl, miałam okazję poznać jeden z wyrobów LaQ. Co o nim sądzę? Ano powiem tak: CUDO! Nigdy wcześniej żadne mazidło do mycia buzi tak mnie nie zachwyciło i nie oczarowało jak powyższy mus. Kosmetyk ten to rozkosznie różowa, zbita pianka, która pod wpływem wody zmienia się w pieniące i pachnące myjadło. Specjał ten jest niezwykle wydajny, bowiem już ociupinka wystarczy, aby porządnie umyć twarz. Jak używam gagatka? Biorę malutką ilość produktu na zwilżone wcześniej dłonie, chwilę pocieram ręce o siebie, po czym nanoszę wszystko na buzię. I tu dzieje się magia, bowiem kurz i brud oraz resztki makijażu znikają w oka mgnieniu, pozostawiając czystą i odświeżoną buzię. I to bez podrażnień! Mus, mimo skuteczności czyszczenia, jest delikatny i bezpieczny nawet dla wrażliwej skóry twarzy.  Jestem totalnie tym produktem oczarowana i bardzo go polecam. Na pewno będę doń wracać regularnie. 

Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Wspaniałe, że trafiłaś na tak dobry kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. such a cute packaging label ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's wothwhile, so. I liked so much the texture.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mialam ten produkt. Przypomina marshmallow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Este tipo de texturas son muy agradables de usar y por lo que nos explicas cumple perfectamente su función y deja la piel limpia.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam mus pralinowy tej marki, co za zapach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ciekawy produkt. Będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka formuła kosmetyku bardzo mi odpowiada. Muszę koniecznie go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. it has a cute packaging...fox...
    nice review...dear

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks perfect for winter! Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! no conocía el producto y tiene muy buena pinta. El olor y la textura tiene que ser increíble. Gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkałam sie z tym kosmetykiem ale jeszcze nie uzywalam a wyglada na to,ze warto sie nim zainteresowac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że taki fajny. Zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your writing about the product is very good and convincing! I enjoy the reading and consider buying . (You greatly deserve the free products you get for test reviews).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie ich produkty, ale jeszcze nie miałam okazji używać 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale będę miała- samo opakowanie kusi wyglądem, a Twoja recenzja mnie jeszcze dodatkowo zachęciła, by sprawdzić ten kosmetyk „na sobie” ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta konsystencja bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie używam tego musu (już niebawem recenzja na moim blogu) i też go bardzo lubię, jak inne żele z tej marki i zamierzam do nich wracać 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawił mnie ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie, takie coś to bym chciała 😁 Jakoś nie mogę trafić na taki fajny dla mnie mus lub żel do mycia twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten musik. Ja uwielbiam ich piankę do mycia dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wygląda. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta konsystencja wydaje się bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola!
    La consistencia se ve deliciosa para la cara! Que genial que limpie tan a profundidad.
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  25. No lo conocía, pero me encantan esas texturas. Gracias por compartir. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tą markę znam bo mój mąż używa Dobermana i dzikusa z lasu, ale jakoś nie pomyślałam,żeby sobie coś kupić...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaintrygowałaś mnie - nie znałam marki, a nawet nigdy nie używałam do twarzy akurat musu (miałam tylko krem w tej formie), a brzmi to bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru