GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 29 grudnia 2022

3038. Clinique Moisture Surge Eye Moisturizer 96H Super-Activated Eye Contour nawilżający żel pod oczy

Witajcie!

Dziś czas na odżywienie skóry pod oczami.

Będę mówić o Clinique Moisture Surge Eye Moisturizer 96H Super-Activated Eye Contour nawilżający żel pod oczy.

Słowo od producenta: "Moisture Surge Eye Moisturizer 96H Super-Activated Eye Contour to ultralekki, a jednocześnie gęsty żel na bazie wody, który pomaga skórze wokół oczu chłonąć wodę, zapewniając 96 godzin intensywnego nawilżenia.
To prawdziwa siła natury.

Technologia samoregenerujących się cząsteczek lipidowych wzbogacona masłem aloesowym pomaga odbudować barierę lipidową skóry, zapobiegając utracie wilgoci. Dodatkowo kapsułki z antyoksydantami przeciwdziałają przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Różowe kapsułki wypełnione są jonizowaną wodą aloesową i kofeiną. Nawadniają wszystkie warstwy naskórka.

Zielone kapsułki zawierają masło aloesowe oraz witaminy C i E.
Chronią i nawilżają okolice oczu."

Produkt w okazałości:





Od producenta: 



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w kalendarzu adwentowym Clinique. Normalnie jego cena to ok. 185 zł za pełen wymiar (15 ml). 
Zapach: delikatny, neutralny.
Konsystencja: lekkiego żelo-kremu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka, w tonacji blado-brzoskwiniowej, z białymi napisami od producenta. Pojemność mojej miniaturki: 5 ml.
Wydajność: kiepska. Takie opakowanie starczy nam na ok. tydzień używania.

Działanie
beznadziejne. Zacznę od tego, że to kolejne mazidło z Clinique, które okazało się kiepskie w swoim działaniu. Czemu? Ano temu, że ów gagatek nie robi zgoła nic... Stosując go bowiem mam nieodparte wrażenie, że smaruję się po prostu jakąś wodną galaretką. Trochę to słabe, zważywszy na fakt, iż pełen wymiar produktu kosztuje prawie 200 zł! Nie wiem doprawdy, jakim cudem ktoś wycenił takiego bubla tak drogo. Już bym wolała zaaplikować sobie pod oczy kisiel, który przynajmniej jest tani. Tak czy inaczej, żel z Clinique to po prostu totalna klapa pielęgnacyjna, która nie daje ani krzytyny nawilżenia, odżywienia czy regeneracji. Co z tego, że produkt mnie nie uczulił ani nie podrażnił, skoro jego stosowanie mija się z celem? Tak więc absolutnie odradzam zakupu tego mazidła... no chyba, że macie zbędne 200 zł do wydania.
Ocena: 1/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Łoo jezu, taki bubel za taką cenę. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. I expect you to give a high rating for this product. But the opposite happened.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak tubka błyszczyku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że napisałaś o tym kosmetyku. Będę wiedziała, czego nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. New Year is a new page of life. So let there be no empty space on it, let it be filled with many colors, bright events and adventures. May the new year bring you good luck, success and prosperity. Enjoy every moment of your life, be with your loved ones, surround yourself and your loved ones with warmth and care, warm them with your love, and they will warm you in return. Be happy, Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie często te kremy pod oczy nie dają moim zdaniem nic.. Szkoda, że takie rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak żel aloesowy. Zero działania.

    OdpowiedzUsuń
  8. So sorry to hear this product was a waste. I usually, love their products. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę wydać tyle kasy na co innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja to faktycznie i jeszcze za takie pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  11. Too bad it didn't work for you. I will take your experience into account.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie... 200 zł jednak piechotą nie chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la opinión, siempre es bueno conocer de antemano la calidad y precio de un producto. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  14. takie maleństwo i tyle kasy,a tu jeszcze mówisz,że bubel...dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  15. Popatrz i taka cena wyśrubowana. Dobrze czasem zainwestować w kalendarze bo można sprawdzić czy warto niektóre produkty. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  16. I trust your opinion. I like your honesty when reviewing a product, like in the above case of Clinique's eye moisturizer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uy que pena que no te gusto. Pasaba a desearte un feliz año lleno de prosperidad para ti y para tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uy que pena que no te gusto. Lo tomare con advertencia. Pasaba a desearte un feliz año lleno de prosperidad para ti y para tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uy que pena que no te gusto. Lo tomare con advertencia. Pasaba a desearte un feliz año lleno de prosperidad para ti y para tu familia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kilka lat temu kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, chociaż i tak nie planowałam go kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam. Kiedyś chciałam go kupić ale jakoś nie zrobiłam tego. Mam serum do twarzy z tej serii przy czym przynajmniej w jego przypadku widzę efekt mocnego nawilżenia. Choć też jest początkowo wrażenie galaretki na twarzy ale swego czasu zrobił mi sporo dobra na twaezy mocno nawilżając.

    Ale po Twojej recenzji na galaretkę z Clinique pod oczy raczej się nie skuszę. A na pewno nie za taką kasę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że działanie beznadziejne, ale paznokcie masz śliczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka kosmetyków tej marki- nie powalają, a są masakrycznie drogie...
    Tego żelu nie miałam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Lepiej unikać z daleka. Ja mam pecha do produktów pod oczy, zawsze mi po nich robi się jakaś taka zrogowaciała skórka, jak u jaszczurki 😅

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo, wielka szkoda, że nic nie zdziałał... :( Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostałam próbkę z tym żelem i też niestety byłam rozczarowana. Nic złego nie robił, ale dobrego rezultatu też nie odnotowałam...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru