GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 grudnia 2022

3036. Eveline Brow & Go! Brow Styling Soap mydło do stylizacji brwi

  Witajcie!


Dziś czas na brwi ujarzmienie.

Będę mówić o Eveline Brow & Go! Brow Styling Soap mydło do stylizacji brwi.

Słowo od producenta: "Wyjątkowy produkt, który pozwoli wydobyć z brwi ich pełnię i nadać im dowolny kształt. Zachowaj wymarzoną stylizację brwi przez cały dzień!

Wegańskie mydło do stylizacji brwi Brow&Go sprawi, że doskonale zapanujesz nad swoimi włoskami. Wygodna, żelowa formuła pozwoli stworzyć dowolne stylizacje, łuk brwiowy stanie się szerszy i gęstszy. Po aplikacji i stylizacji mydło zastyga a wysoka trwałość kosmetyku sprawi, że będziesz zachwycać się swoimi brwiami przez cały dzień! Gęste i półgęste brwi zostaną ujarzmione i gotowe na doskonały efekt naturalnych, uniesionych lub pierzastych włosków. Mydło doskonale sprawdzi się z innymi kosmetykami do makijażu brwi."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na brwiach:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam do testów od wizaz.pl. Normalnie można go znaleźć w drogeriach za ok. 25 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbita, przezroczysta.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze czarnego, metalowego puzderka z jasnobrązowym wieczkiem i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 25 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że odkąd zostałam mamą, mój codzienny makijaż składa się raptem z kilku produktów: tusz do rzęs, puder, pomadka i mydło do brwi. Ten ostatni gagatek to tak naprawdę mój tajemny klucz do dobrego wyglądu i katalizator udanego samopoczucia. Układanie i ujarzmianie brwi to bowiem taki wręcz rytuał, który niesamowicie mnie relaksuje i odpręża. Dzięki specyfikowi od Eveline ta czynność stała się jeszcze lepsza i dokładniejsza! Mydełko owe w kilka chwil ujarzmi nasze włoski i ułoży je w piękną, gładką linię. Koniec z odstającymi, niesfornymi kłakami a'la Breżniew! Już jedna aplikacja produktu daje nam precyzyjny, ładnie ułożony łuk, który trwa w stanie nieskazitelnym przez wiele godzin. I to bez smug, grudek czy białych śladów! Warto też wspomnieć, że mydełko jest bezbarwne, bezzapachowe. Ponadto, nie uczula ani nie podrażnia. Myślę, że jest to specyfik godny zakupu. Szkoda tylko, że do mydełka nie jest dołączona szczoteczka do brwi; to by było naprawdę miłe rozwiązanie dla osób, które tego typu gadżety notorycznie gubią... Mimo tego drobnego niusansu, i tak polecam. Wydajność, działanie są warte zakupu.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. This is my favourite product to eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tienes muy buen aspecto, si el producto te funciona habrá que probarlo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia o istnieniu tego produktu. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam podobnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż brwi, to mój jedyny makijaż, muszę w końcu kupić sobie takie mydło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, this product is interesting! I'll try to find it at a nearby cosmetic store later. who knows... it's on sale there!

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam takiego masła do brwi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam mydeł do brwi 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. It seems to me an excellent idea now that the most populated eyebrows are worn.
    Merry Christmas and entry of the next 2023.😘

    OdpowiedzUsuń
  10. I haven't tried this yet. Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome review. I know I tried this brand before and liked it.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam. Czy to coś w rodzaju wosku ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie maluję swej mordki, ale napisze Ci, że masz piękne oczy i mega przyjazną buzię. :) Nie potrzebujesz dużo makijażu boś piękna naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ładna dziewczynka tu na mnie spogląda... Ja nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola! no uso esos productos, pero parece que funciona muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze takiego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie widziałam, że taki produkt istnieje

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks great on! I haven't used an eyebrow product like this one.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale zastanawiałam się nad nim, gdy niedawno był w promocji w Hebe.
    Cóż, poczekam na kolejną promkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. buahahahaha dobre kłaki a'la Breżniew, u make my day ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genial te queda muy bien. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  22. Genial te queda muy bien. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  23. Genial te queda muy bien. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru