GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 15 grudnia 2022

3033. ZIELKO żel do wc jaśmin i kwiat pomarańczy

 Witajcie!

Dziś czas na czyszczenie wc.

Będę mówić o ZIELKO żel do wc jaśmin i kwiat pomarańczy.

Słowo od producenta: "Naturalny, bezpieczny i wydajny żel do czyszczenia toalet. Wystarczy nanieść produkt pod krawędź muszli, a po chwili spłukać wodą. Przy silniejszych zabrudzeniach żel pozostawić na noc, a następnie wyszorować szczotką. 

ZIELKO Żel do WC jest w 100% biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków.

Składniki: Mniej niż 5% amfoteryczne związki powierzchniowo czynne, mniej niż 5% niejonowe związki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa (zawiera: Hexyl Cinnamal). 

pH: 2.55

Aktywnie działa: kwas cytrynowy.

Zastosowanie muszle klozetowe, pisuary, bidety, odpływy i rury (jako odkamieniacz)."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w listopadowej edycji Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z elementami czerni i zieleni oraz czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 500 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś trzy miesiące mycia wc.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że żel do wc kosmetykiem co prawda nie jest, ale niewątpliwie można go znaleźć w asortymencie prawie każdej drogerii. A że człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce - bo z toalety przecież każdy korzysta - tak też postanowiłam, że napiszę recenzję powyższego gagatka. Od czego by tu zacząć? Ano produkt ten jest naprawdę porządny w działaniu i robi to, co się od niego oczekuje. Szybko i sprawnie odświeża wc, sprawiając, że smugi, brudy, zacieki znikają w oka mgieniu. Wystarczy nanieść produkt pod krawędź muszli klozetowej, odczekać chwilę, po czym spłukać wodę. Ja osobiście zostawiam tenże żelik na noc, a następnie rano myję całość szczotką. Taki proceder zapewnia czystą, higieniczną przestrzeń kibelkową, którą miło się użytkuje. Warto wspomnieć, że specyfik ma delikatny, niedrażniący zapach, który jest miły dla nosa i nie powoduje zawrotów głowy. Dodatkowy plus, to fakt bezpieczeństwo i ekologii stosowania, czyli nieinwazyjność dla flory bakteryjnej i 100% biodegradacja. Jestem naprawdę zadowolona z żelu ZIELKO i na pewno wrócę do niego ponownie. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Es una parte de la casa que hay que tener bien limpia, gracias por la recomendación.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś specjalnie nie myślę o takich produktach, zazwyczaj biorę w markecie popularny Domestos:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najczęściej używam produktów z marki Domestos.

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't seen this here yet! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najczęściej używam Domestosu.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też najczęściej używany jest Domestos.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też najczęściej używany jest Domestos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny produkt. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio często ich produkty trafiają w moje ręce i są ekstrs

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się nazywa i ma fajne opakowanie. Dobrze, że nie drażni, bo czasami te zapachy są straszne i rzeczywiście, aż w głowie się kręci, także ewidentnie godny mej uwagi. :))) Życzę Ci pięknego dnia, dużo uśmiechu i żadnych meneli. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't seen it around here. Cool to know about this product.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć. Czasem lubię zastosować jakąś nowinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że się sprawdza. Ja o nim szczerze pierwszy raz słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy nietypowy zapach jak na żel do wc

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. This product looks interesting. The cleanliness of the toilet should be taken seriously by every resident. This is because, the symbol of a person's cleanliness lies in how they take care of the toilet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam ale chyba już gdzieś wcześniej czytałam jego recenzje, również pozytywną 😀
    Trzeba by go wypróbować 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę mieć na uwadze ten żel, skoro dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie by się prezentował ten środek czystości w mej szafce z detergentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, lubię takie skuteczne żele do wc ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Produktu nie znam ale już widzę, ze samo opakowanie prezentuje się przyjemniej niż taki tam Domestos. No i z pewnością pachnie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru