GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 21 grudnia 2022

3037. Przesyłka z manunatu.pl

 Witajcie!

Dzis post radości pełen.

Oto co do mnie przybylo do testów z manunatu.pl:







W okazałości:





I w poszczególe.






Naturalny wegański balsam do ust:





Nie muszę mówić, że powyższa przesyłka uradowała mnie wielce i sprawiła ogromną frajdę.
Moja radość jest tym większa, że są to naturalne kosmetyki, o świetnych składach.

Ostatnio skupiam się bowiem na jakości, a nie na ilości stosowanych przez siebie specyfików.
Czytam dokładniej składy, notuję w pamięci obiecywane działanie, szukam potwierdzonych opinii innych klientów.

Zanim zgodziłam się na powyższą współpracę, zrobiłam mały rekonesans asortymentu firmy. I z zadowoleniem stwierdzam, że produkty manunatu mają setki zadowolonych klientów, którzy cyklicznie wracają na kolejne zakupy.
Nie mogę się zatem doczekać pierwszych testów!

Już niedługo spodziewajcie się recenzji.

Dziękuję jeszcze raz manunatu.pl za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

18 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba z tej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Today I got nice birthday presents! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Do mnie dochodzą cały czas książkowe przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka. Serum bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Qué bien, lo importante es la calidad y no la cantidad, espero que todo vaya bien.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paka samych wspaniałości... bardzo, bardzo mi się podoba ta zawartość. Uwielbiam naturalne kosmetyki i praktycznie tylko takie stosuję.
    Miłego testowania i serdecznie pozdrawiam, Agness:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne skarby, Twoja radość mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej przesyłki, to ja zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze styczności z produktami tej firmy. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. the red-green bottle keeps reminding me of Christmas hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam arbuzowej kosmetyki, więc ten żel chętnie bym przygranela

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki, taki balsam do ust chętnie bym wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach arbuza w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru