GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 listopada 2021

2808. NYX Professional Makeup Line & Load All-in-1 pomadka w płynie

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek zdobienie.

Będę mówić o NYX Professional Makeup Line & Load All-in-1 pomadka w płynie.

Słowo od producenta: "Podaruj swoim ustom coś specjalnego, dzięki nowej pomadce do ust Line & Load All-in-One Lippie! Pomadka została wyposażona w super-cienki aplikator, dzięki któremu podkreślisz kształt swoich ust z zabójczą precyzją i wypełnisz je kremowym kolorem o matowym wykończeniu.  Jej płynna formuła z łatwością rozprowadza się po ustach i tak, jak właśnie się spodziewasz – nie potrzebujesz kredki do ust, by zaznaczyć ich kontur. Line & Load All-in-One Lippie to wszystko, czego wymagasz, by zdefiniować swoje usta i nadać im efektowny wygląd. 

W gamie czeka na Ciebie osiem napigmentowanych, komfortowych w noszeniu odcieni – od jasnego w stylu nude, aż po kuszący róż i śliwkę. Cienki aplikator, który pozwala podkreślić kształt ust  Płynna formuła 2w1: liner i pomadka Zniewalający matowy finisz."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta: 





Mój odcień:




Skład:



W okazałości:







Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:


Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadki z NYX Professional Makeup można znaleźć na Notino.pl.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: minimalistyczny czarno-czerwony plastik z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 2 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że pomadki matowe to moja miłość od kilku już dobrych lat. Nic tak bowiem nie poprawia humoru jak widok samej siebie z idealnie pomalowanymi, pięknymi ustami. A jeśli jeszcze malunek ów trwa w nieskazitelnym stanie przez prawie cały dzień to już w ogóle jest pełnia szczęścia! Taki właśnie efekt gwarantują mi cuda z uroczo fikuśnej serii Line & Load z NYX. Dzięki precyzyjnej końcówce, produkt pozwala na dokładne wyrysowanie kształtu ust, które następnie wypełniam jedną warstwą soczystego koloru. I tu dzieje się magia, gdyż mazidło jest tak dobrze napigmentowane i tak mocarne w swojej formule, że niejako "wchodzi" w skórę warg, zostając na miejscu na wiele godzin. Nie powoduje to u mnie na szczęście żadnych ubocznych skutków, gdyż nie zauważyłam ani przesuszenia ani suchych skórek dookoła. Specyfik z NYX prezentuje się na ustach iście nieskazitelnie, nie jest mu straszne jedzenie czy picie ani warunki pogodowe. Myślę, że jest to idealne mazidło na wesele, randkę czy Sylwester.  Dodam, że pomadka powyższa nic mnie nie uczuliła, ani nie podrażniła. Myślę, że jest to świetna szminka dla osób, które lubią trwały makijaż i cenią dobrą jakość szminek matowych. Polecam!
 Ocena: 5/5

Kathy Leonia

Miałyście?

26 komentarzy:

  1. hello, Kathy! How are you? You've bought a nice lipstick!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice colour:) thanks for your sharing..

    OdpowiedzUsuń
  3. Good product, it looks so good on your lips! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się na ustach ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czysta poezja, napisałbym "całuję", ale chyba nie wypada? A co się stało z "efektima-vege-hydrozelowe-patki"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful red, love it on lips. Have a lovely day.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sięgałam po produkty do ust w płynie, teraz raczej nie, zwłaszcza w dobie maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola! un tono precioso, me gusta mucho como queda. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam zbytnio za pomadkami w płynie, ale muszę przyznać,
    że ten kolorek bardzo ładnie się prezentuje :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, acz dla siebie wybrałabym kolor z beżowych / brązowych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę nie mój kolor, ale bardzo ładnie podkreśla usta 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to chyba jestem już stara, bo jednak wolę szminki w klasycznej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą pomadką stosowałam bardzo długo. I przyznam szczerze że jest naprawdę bardzo trwałym produktem. Także bez obaw jeśli ktoś potrzebuje makijażu na dłuższy czas!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tradycyjne. Trzecia mi pasuje. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru