GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 11 listopada 2021

2802. Bell Set for Me potrójny cień do powiek

 Witajcie!

Dziś czas na powieki ozdobienie.

Będę mówić o Bell Set for Me potrójny cień do powiek.

Słowo od producenta: "Kremowa formuła ułatwia aplikację i zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu oraz dokładne krycie. Nie zbierają się one w załamaniach powiek, nie osypują ani nie tworzą plam. Połyskujące odcienie pozwalają uzyskać efekt tafli, a kolory są intensywnie nasycone."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik ten można dostać w Biedronce za ok. 13 zł.
Zapachbez zapachu.
Konsystencja: cieniowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowy, przezroczysty pojemnik z elementami bieli i takimiż napisami od producenta. Pojemność: ? nie podali.
Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na rok użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę do tego, że jakoś takoś do kosmetyków Bell mam neutralne nastawienie, bo już od dawna nic specjalnie mnie nie zachwyciło ani tyłka nie urwało. Myślę, że większość osób ma podobnie, bo nie słychać za bardzo w Internetach peanów pochwał na cześć mazideł tejże marki. Niemniej jednak, czasem przez przypadek, uda mi się trafić na naprawdę zacny specyfik z Bell. I tak własnie było z powyższym cieniem do powiek. Ucapiłam go do koszyka tylko przez to, że był na jakieś srogiej promocji, więc nawet gdyby mi się nie sprawdził, to bym nie żałowała tego za bardzo. Jakież więc było moje zaskoczenie, gdy ta niepozorna paletka okazała się naprawdę miło kremowa w swojej konsystencji i solidna pigmentacyjnie! Już jedna aplikacji cieni na powiekę - pokrytą oczywiście uprzednio wcześniej jakąś bazą lub korektorem - daje nam wyrazisty, widoczny kolor. I to bez prześwitów czy nieestetycznych plam. Cienie ładnie się ze sobą łączą i dobrze blendują, tworząc zgrabne przejścia między poszczególnymi odcieniami. Dzięki kremowej konsystencji, nic się nam nie osypuje ani nie ciastkuje w trakcie dnia. Dodam, że produkt mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Jest tani, wydajny i łatwo dostępny. Nie wiem, czy kupię inne odcienie kolorystyczne - bo mam spore zbiory palet z cieniami - ale na pewno będę miło powyższego gagatka wspominać. Polecam wypróbować, zwłaszcza, jeśli szukacie czegoś w przystępnej cenie do codziennego, niezbyt skomplikowanego makijażu oczu.
 Ocena: 4/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. The grey eyeshadow is really cute!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się, będę miała je na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jaśniejszy kolorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. This sounds good, have a nice day. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. I like the grey shadow. This pack is great to do a cute smokey eyes

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale zastanowię się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie używam, ale polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja o tej marce rzadko słyszę i nawet szczególnie nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne cienie, ja ostatnio przeszłam na minimalizm i maluję już tylko brwi 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam cieni do powiek, ale te wydają się być fajne:) Co do firmy Bell to ma fajne kosmetyki, szczególnie produkty do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Such dramatic colors. I am sure the more you use them, the more you will enjoy them.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie to malutkie, pewnie bym zgubił ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love eyeshadows. The colors are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten najciemniejszy odcień dla mnie zbyt mroczny, ale pozostałe dobrze by chyba prezentowały się na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love these shades.
    Have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! los tonos son muy bonitos. Parecen que pingmentan muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie małe zestawy cieni, o przystępnej cenie, bo cieni w ogóle rzadko używam. Ładne kolorki, szczególnie te jaśniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute tones *-*
    thanks for sharing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Juz sobie wyobrażam makijaż tymi cieniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolę większe palety, taka mała może się przydać na wyjazd, choć wybrałabym inną kolorystykę dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. cienie wyglądają naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gracias por la recomendación, se ve genial. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the shades. I don't like colorful and go for greys so love this!

    OdpowiedzUsuń
  24. Those colors are good, it can be used for every momment.

    OdpowiedzUsuń
  25. Great product.
    Have a nice weekend dear Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie, ale faktycznie fajny pigment xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra. Wziąć szerszy pędzelek i naraz maznąć 3. Myślisz, że się uda?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pigment mają te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam, ale te cienie wyglądają naprawdę ciekawie więc chętnie je przetestuję :) Super recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Posiadam od dawna, wprawdzie używam sporadycznie ale również polecam

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!! I don't have one, but it looks nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  32. This made me laugh: "a long time nothing has delighted me and my ass has not been torn off." On another note, I'm glad to hear that this eyeshadow exceeded your expectations! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czasem kupuję jakieś kosmetyki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam, że te ciebie akurat są kiepskie, ale nie wiem, bo nie sprawdzałam ich osobiście. Natomiast mam paletę z Bell z Biedronki i cienie w niej są dobrej jakości 😀

    OdpowiedzUsuń
  35. w sumie to taki klasyk nad którym warto się zastanowić :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful color of eye shadow the shimmering type is popular. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy kosmetyk tylko trochę nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Może kiedyś się skuszę, chcac mieć wersje wyjazdową. Lubię te markę kosmetyków, szczególnie puder.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  39. Produkt ciekawy, ale nie moja kolorystyka. Są jakieś inne wersje? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Não conheço a marca mas gostei das cores!

    😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrego rozpoczęcia tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi Kathy!
    Love these shades, thanks for sharing ;)
    Happy week!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne kolorki i niezły pigment :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru