GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 9 listopada 2021

2800. Max Factor False Lash Effect baza pod tusz do rzęs

 Witajcie!

Dziś czas na rzęsy.

Będę mówić o Max Factor False Lash Effect baza pod tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Max Factor to jedna z najjaśniej błyszczących gwiazd w dziedzinie makijażu i kosmetyki kolorowej. Historia marki sięga początków XX wieku, a slogan reklamowy „make-up makijażystów gwiazd filmowych“ przywołuje złoty wiek Hollywood i najważniejsze momenty w rozwoju firmy. W tamtych czasach z makijażem na srebrnym ekranie wiązano tylko jedno nazwisko.

Max Factor był wizjonerskim artystą polskiego pochodzenia, który w 1914 roku przeprowadził się do Los Angeles, aby być bliżej powstającego przemysłu filmowego. Założył tam sklep z kosmetykami do makijażu, a artyści przychodzili do niego po radę, jak wyglądać dobrze na ekranie. Makijażyści zaś z niecierpliwością wyczekiwali nowych produktów. Max Factor wierzył, że magia make-upu powinna być w zasięgu każdej kobiety, dlatego po raz pierwszy w historii kosmetyki kolorowe pojawiły się na rynku.

Ponad 100 lat istnienia marki przyniosło szereg kultowych produktów. Na samym początku powstał podkład Max Factor dla gwiazd filmowych czy złoty proszek do włosów. W ostatnich latach markę rozsławił przede wszystkim tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie i zapewniająca długotrwały efekt szminka Max Factor Lipfinity."

Produkt w okazałości:







Sposób użycia:



Szczotka:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na Notino.pl za ok. 45 zł. W promocji za 25 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: smarowidło odżywkowe niebieskiej treści na rzęsy.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe a'la mascara w tonacji biało-niebieskiej z białymi i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 13,1 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że moje rzęsy od zawsze wymagają delikatnego wsparcia w kwestii wydłużenia i podkręcenia. Czemu? Ano temu, że większość włosków sobie rośnie nie ku górze, ale ku dołowi. Ów dziwny zwyczaj rzęsowego porostu mają praktycznie wszystkie kobiety z mojej rodziny, podczas gdy - jak na złość - rzęsy mężczyzn z familii prezentują się idealnie, normalnie z jakiejś reklamy luksusowej maskary. Dlatego też chcąc nie chcąc, aby nieco pomóc kapryśnej naturze, stosuję sobie różnego rodzaju odżywki do rzęs lub bazy pod tusze. Tak oto trafiłam na powyższy specyfik od Max Factor. I był to naprawdę dobry zakup, który zdecydowanie poprawił jakość oprawy mojego spojrzenia. Niebieska baza stanowi idealny "szkielet konstrukcyjny" przed nałożeniem nań tuszu do rzęs. Wystarczą dwie, trzy warstwy tegoż smarowidła, aby ujarzmić, pogrubić i ułożyć wszystkie włoski w ładnym, równym rządku i to na cały dzień! Warto dodać, że produkt mimo swojej dość intensywnej barwy, jest niewidoczny pod tuszem do rzęs, gdyż zacnie się wtapia w czerń maskary. Konkretna, solidna szczoteczka dobrze rozprowadza smarowidło na każdym włosku, nie sklejając ich przy tym. Specyfik jest bezpieczny dla wrażliwych oczu i dla osób noszących soczewki kontaktowe, gdyż mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Do tego jest naprawdę wydajny, dobrze działający i w miarę tani - szczególnie na promocjach. Polecam wypróbować na własnych rzęsach!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. This brand has really good mascharas.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała, akurat cały czas myślę, jakie tusz teraz kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Its famous here, an effective product. Love the story. Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie nigdy bazy pod tusz nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Really nice!!thanks for sharing!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że fajnie się sprawdza. Będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazje przetestować i uważam ze z Eveline odzywka/baza jest lepsza . Ile rzęs tyle opinii 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. There was a time, I would fall for this one, but I don't even wear this stuff anymore.

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza pod tusz do rzęs, to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Could be good to see the mascara on your eyelashes darling

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale pewnie kiedyś będę miała- tusze tej marki, bardzo lubię, i tylko tusze, bo cała reszta (na czele z podkładami) średnio mi się sprawdza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba już to gdzieś widziałem? Zdjęcia jakby znajome. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jeszcze nie miałam nigdy bazy pod tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę mieć tę bazę na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się, czy takie bazy pod tusz się sprawdzają i dobrze, że tak. Rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń

  18. It looks great, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Super produkt , wart uwagi. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę go wypróbować:) Wygląda sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tymi rzęsami rosnącymi w dół mam identycznie :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru