GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 8 listopada 2021

2799. Przesyłka z Efektima!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów od Efektima:





I w szczególe.















Nie muszę mówić, jak bardzo uradowała mnie powyższa przesyłka.

Od razu zabrałam się za testy i powiem, Wam, że takie hydrożelowe płatki pod oczy to najlepsze ukojenie dla zmęczonej skóry pod oczami.

Wystarczy dosłownie kilka minut domowego seansu SPA z powyższymi cudakami, by nasze spojrzenie odzyskało witalność i zdrowy wygląd.

Moim ulubieńcem z tych wszystkich trzech płatków jest decydowanie ten z bakłażanem i ogórkiem.

Zatem szczegółowej recenzji spodziewajcie się niebawem!

Jeszcze raz dziękuję Efektima za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Love to try the tumeric and parsley to refresh my eyes. Interesting sharing. Thank you. Have a lovely day.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, znalazłaś już faworyta wśród nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Enjoy your beautiful cosmetics, have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. I need some of these patches!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka. Chętnie poczytam coś więcej o tych płatkach pod oczy, bo mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę se takie kupić, bo oczy zmęczone. Cieszę się razem z Tobą, niech pięknie działają. :)))) Radosnego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że chciałam je kupić. Nie mogę się odczekać recenzji 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. This kind of eye pads are really useful!

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice for those stressful days. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przeczytam, ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie płatki pod oczy, są niezastąpione po ciężkiej nocy lub ważnym wydarzeniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym się cieszyła z takich przesyłek :D Uwielbiam tego typu kosmetyki!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tiene muy buena pinta, me ha gustado mucho
    bss

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Przyjemnego testowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie płatki. A jeszcze te sa vege. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ..witam Cię serdecznie ♥️
    ..świetna notka.. dziękuję za polecenie, chętnie wypróbuję :)

    - pozdrawiam ciepło ♥️

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłych testów! :) Ja dzisiaj dostałam obiad od mamy haha :D A oprócz tego też książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru