GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 listopada 2021

2806. BrushArt Cartoon Collection zestaw mini gąbeczek do podkładu

 Witajcie!

Dziś czas na gąbeczki.

Będę mówić o BrushArt Cartoon Collection zestaw mini gąbeczek do podkładu.

Słowo od producenta: "Aplikowanie podkładu palcami często bywa najlepszym rozwiązaniem i sposób ten nie jest obcy również wizażystom. Zestaw mini gąbek BrushArt Cartoon Collection sprawdzi się w podróży, gdy będziesz chciała szybko i dokładnie nałożyć podkład. Nigdy więcej brudnych dłoni, tylko piękna i jednolita cera.

Właściwości:

  • "zestaw 3 mini gąbeczek do aplikacji podkładu
  • przyjemny materiał delikatnie ślizga się po skórze"
  • zapobiegają bezpośredniemu kontaktowi palców ze skórą
  • łatwe w utrzymaniu
  • idealne w podróży
  • wymiary: 57 mm × 38 mm
  • materiał: PU

Sposób użycia:
Nałóż gąbkę na palec i rozprowadź nią podkład od środka twarzy do zewnętrznych konturów. Po użyciu umyj gąbkę w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:





W okazałości:







Na palcu:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można dostać na Notino.pl za ok. 20 zł (zestaw 4 sztuki).
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: gąbkowa.
Opakowanie i pojemność: 3 gąbeczki w jednym opakowaniu.
Wydajność: bardzo dobre. Jedna gąbeczka starczy na kilka miesięcy użytkowania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że wielbię różnego rodzaju urocze gadżety oraz akcesoria do makijażu i jak tylko widzę jakieś fikuśne pędzle czy gąbeczki, to po prostu muszę je mieć. Tak właśnie było w przypadku powyższego zestawu z BrushArt. Producent naprawdę miał dobry zamysł estetyczny, aby stworzyć coś tak przyjemnego wizualnie dla oka jak i użytecznego w działaniu! Jak dla mnie, jest to jeden z lepszych specyfików do nakładania fluidu, jakich ostatnio używałam. Czemu? Ano temu, że precyzja i łatwość aplikacji podkładu tymi gąbeczkami jest po prostu nie do opisania! Jak stosuję więc to cudo? Ano najpierw nanoszę fluid palcem na buzię, potem na palec nakładam gąbeczkę i zaczynam wtłaczać naniesiony wcześniej produkt w skórę. I to wszystko trwa dosłownie chwilę. Raz-dwa i gotowe. Dzięki miękkości i giętkości gąbeczki, podkład jest nałożony równomiernie i nie zostawia żadnych smug czy plam. Nic się nie ciastkuje, nie waży, buzia wygląda naturalnie i zdrowo. Samo mycie gąbeczki też nie stanowi problemu - wystarczy ciepła woda i mydło. Dodam, że gąbka jest naprawdę dobra jakościowo, gdyż używam jej regularnie (czyt. codziennie), już od dwóch miesięcy i cały czas wygląda bez zarzutu. Uwielbiam ten uroczy specyfik. Na pewno będę do niego wracać. Polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. They seem really useful!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne. Nie użuwałam jeszcze takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się bardzo wygodne w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak to by się sprawdziło u mnie ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie do siebie nie przekonują . Mimo to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys lubilam ale dawno nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhhh cute product!
    thanks for your review
    Have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie prezentują się te gąbeczki do podkładu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. que originales! no las conocía, gracias por la información. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przetestowałam takie gąbeczki. Jestem ciekawa czy byłoby mi komfortowo nimi operować :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie jestem przekonana... musiałabym wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Wow, lubię je, nie znałam tej marki. Przyjrzę się linkom do produktów.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich to jeszzcze nie miałem ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting product.
    Have a nice weekend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze takich gąbeczek. Świetne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very interesting product darling

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! It looks nice. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ułatwiają robienie makijażu. Miłego weekendu 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  20. Piewszy raz widzę takie gąbki i przyznam, że ciężko mi sobie wyobrazić robienie nimi makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie sympatyczne gąbeczki, aż się chce używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie są urocze, fajnie że nie okazały się bublem 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ale maluchy faktycznie :) ale fajnie że okazały się użyteczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Takich gąbeczek to jeszcze nie widziałam. Wyglądają fajnie tylko nie wiem jak by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam się nad takimi gąbkami. Jeśli polecasz, to chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola guapa, que esponjas tan curiosas y bonitas, tienen muy buena pinta. Feliz día. Besitosss

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę takie gąbeczki na palec. Ciekawe, ale na razie zostanę przy tradycyjnym beauty blenderze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam kiedyś takich gąbeczek, ale zwykłych, chciałabym takie jak te, które można wkładać na palec ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. look good and useful....

    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  30. Estas esponjas são muito fofas!
    E parecem bem práticas!

    Beijos nas bochechas!
    😘🌸

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć!
    Zatrzymywałem się, aby życzyć Ci wspaniałego początku tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez lubię jak fikuśna rzecz cieszy oko, super że ten wywiązuje się z zadań makijażowych.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru