GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 30 września 2021

2778. Missha M Perfect Cover krem BB z bardzo wysokim filtrem UV małe opakowanie

 Witajcie!

Dziś czas na buzi ujednolicenie.

Będę mówić o Missha M Perfect Cover krem BB z bardzo wysokim filtrem UV małe opakowanie.

Słowo od producenta: "Nieskazitelny wygląd, optymalne nawilżenie oraz doskonała kondycja skóry – krem BB Missha M Perfect Cover pokochasz za jego wielofunkcyjność, mocne krycie i przyjemną konsystencję. Perfekcyjnie ujednolica cerę, kryje jej niedoskonałości, chroniąc jednocześnie przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego.

Skład bogaty w odżywcze esencje pochodzenia roślinnego, nawilżające oleje roślinne oraz morskie ekstrakty pełne substancji odżywczych utrzymuje optymalne nawodnienie skóry, poprawiając jej kondycję oraz zapewniając perfekcyjny i odmłodzony wygląd.

Właściwości:

  • doskonała siła krycia zapewnia naturalny i perfekcyjny wygląd
  • maskuje niedoskonałości, cienie pod oczami i ujednolica cerę
  • widocznie redukuje drobne zmarszczki i zaczerwienienia
  • matuje i wygładza skórę, nadaje jej jednolity koloryt
  • pozostawia skórę rozświetloną i odświeżoną
  • zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UV
  • lekka konsystencja ułatwia aplikację

Skład:

  • kwas hialuronowy – nawilża cerę, ujędrniając ją
  • wyciągi z rumianku i rozmarynu – koją skórę i utrzymują ją w równowadze
  • Gatuline® RC i ceramidy – przyczyniają się do redukcji drobnych zmarszczek
  • olejek makadamia – zwiększa elastyczność skóry
  • kolagen – wypełnia zmarszczki, poprawia koloryt cery
  • ekstrakt z kawioru, ekstrakt z alg

Sposób użycia:
Odpowiednią ilość kremu BB (najlepiej wielkości groszku) rozprowadź delikatnie na twarzy przy użyciu pędzla, gąbki do makijażu lub palców."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:











W okazałości:







Otworek:



Na dłoni:



Na buzi:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt można znaleźć na Notino.pl za ok. 55 zł (w promocji 28 zł), jako opakowanie w mniejszej wersji.
Zapach: delikatny, nieco kwiatowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: czerwone, błyszczące opakowanie plastikowe jak tubka ze srebrną nakrętką i bieli napisów. Pojemność: 20 ml.

Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś pół roku.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moje kolejne już podejście do azjatyckich kremów BB. Wcześniej bowiem miałam tego typu mazidła z marki Skin79: Klik! Do kremów Missha nie musiałam się więc długo przekonywać i gdy tylko wyczaiłam promocję na Notino.pl, od razu przystąpiłam do zakupu. I była to bardzo dobra decyzja! Krem ten to taki aksamitny przyjaciel podkładowy dla skóry. Już jedna, cienka warstwa mazidła nadaje naszej buzi ujednolicony, naturalny wygląd, bez nieestetycznych porów, przebarwień czy zmian trądzikowych. Twarz prezentuje się świeżo i promiennie, ale nie błyszczy się. Krem BB z Missha jest idealny na każdą porę roku, ale szczególnie miło go stosować w lato, gdy niezbyt lubuję się w nakładaniu na skórę ciężkich, kryjących podkładów. Warto wspomnieć, że krem naniesiony na buzię jest trwały, wydajny i nie waży się w trakcie dnia. Myślę, że jest to produkt godny polecenia, niemniej jednak, lepiej najpierw kupić mniejsze opakowanie mazidła, ot tak na spróbowanie, bo nie dla każdego efekt BB będzie wystarczający.
 Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Uwielbiam go i jak dla mnie jest to najlepszy krem BB :) wracałam do niego chętnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting BB cream, it seems great on your skin

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, chociaż do tej pory nie znalazłąm idealnego kremu BB to nie ustaję w poszukiwaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola! no la conocía, se ve muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. I love missha bb cream :) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice bb cream *-*
    thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się, czy też nie wypróbować ten krem, skoro dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale chyba się skuszę skoro tak dobrze wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo dobrego o nim czytałam, kiedyś nawet miałam ochotę sprawdzić, ale jakoś tak wyszło, że nie było nam po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love velvety foundation. Perfect and functional.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię kremy BB i ten chętnie poznam :) Cena w promocji nie wysoka, więc myślę, że warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam, ale czuję, że bym mogła mieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mnie to ciekawi, że taka mała rzecz może mieć wielkie właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. To pierwszy krem ​​BB, jakiego używałam i mnie rozpieszczał. Krem ten utrzymywał moją skórę nawilżoną przez cały dzień i nie powodował wyprysku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! I didn't know the product, but it looks really good.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tego zachwalanego krycia i chyba przy okazji sama spróbuję, bo ja jednak z tych, co krycie muszą mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki kosmetyk na zakrycie zaczerwienienia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. That's a good product for our skin.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale latem używam czasem kremów BB 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Good products.
    Have a nice weekend, my dear Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam go, ale chętnie by go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny krem, myślę że byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gostei de ver!
    Efeito perfeito!

    Beijos!😘

    OdpowiedzUsuń
  26. mialam i zuzylam caly ale mnie zapychal wiec nie wroce

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wolę mocniejsze podkłady od kremów BB, ale muszę przyznać, że ten wygląda bardzo ładnie. I jakie ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem już jest, czas pomyśleć o wakacjach na Tahiti ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. It seems that this product is compatible for your skin.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru