GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 września 2021

2762. Affect Shape & Colour Lipliner kredka do ust

 Witajcie!

Dziś czas na zabarwienie usteczek.

Będę mówić o Affect Shape & Colour Lipliner kredka do ust.

Słowo od producenta: "Kredka do ust AFFECT Shape&Colour idealnie obrysowuje linię ust, a aksamitna konsystencja zapewnia trwały efekt na wiele godzin. Doskonale sprawdzi się przy codziennym, jak i wieczorowym makijażu. Kredka doskonale sprawdzi się nie tylko przy tworzeniu konturu ust, ale również jako matowe wykończenie całej powierzchni warg. Po nałożeniu na całą powierzchnię ust, kredka będzie idealną bazą dla ulubionej pomadki."

Produkt w okazałości:





Mój odcień to Wild Poppies:





Skład:

Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Copernicia Cerifera Cera, Candelilla Cera, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, C10-18 Triglycerides, Mica, Isopropyl Myristate, Ceresin, Talc, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, BHT, (+- CI 77499, CI 77492, 77491, 77891, 15850)

Po zdjęciu skuwki:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w jakimś tam rozdaniu. Normalna jego cena to ok. 25 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla konturówek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie czarnego ołówka z białymi napisami od producenta i ze skuwką na kolorową część rysującą. Pojemność: 1,2 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że na równi z pomadkami matowymi uwielbiam konturówki do ust. Połączenie bowiem jednego mazidła z drugim daje efekt, na którym najbardziej mi zależy. Konturówka ładnie zaznaczy i delikatnie powiększy kształt ust, a pomadka matowa trwale nada im kolor. Produkt z Affect jest więc takim moim nieinwazyjnym chirurgiem makijażowym, który na kilka godzin robi moje wargi niezwykle całuśnymi, tak, że nie sposób się im oprzeć! Ten piękny, niezwykle kobiecy odcień pomarańczowej czerwieni kusi, zniewala i wodzi na pokuszenie płeć przeciwną - testowane na mężu. Warto zaznaczyć, że oprócz ładnego odcienia, specyfik świetnie się aplikuje, bo jest miękki i miło sunie po ustach. Konturówka jest też dobrze napigmentowany i nałożona przed pomadką, przedłuża trwałość takowej do kilku godzin - z jedzeniem i piciem włącznie. Myślę, że jest to dobry specyfik, warty zakupienia w promocji, bo jego wydajność i dobra formuła jest naprawdę godna uwagi. Sugerowałabym jednakże polowanie nań w jakiejś promocji, bo 25 zł to trochę sporo jak na kredkę do ust. Mimo tego niuansu cenowego i tak polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. A good lip liner is really useful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie używam takich kredek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też odcień trochę dla mnie zbyt odważny, gdyż wolę bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, uwielbiam konturówki ale mam sama z golden rose

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kilka konturówek, głównie te z zestawu k lips lovely, a i tak rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, chociaż nie wiem czy pomarańczowa czerwień by mi pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek ładny, ale ja nie używam kredek do ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam chyba jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haven't tried it. Thanks for the great review.

    OdpowiedzUsuń
  10. W szkole często miałem kredki w ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam kredek do ust, ale ta ma bardzo ładny kolor😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzikie maki, pieknie sie nazywa. Kolorek też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak trafię na promocję, to może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uau, linda cor!
    Uso raramente, mas faz
    a diferença numa maquiagem!

    Ane🌼

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie ta kredka. Może dołączy do mojej kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale używam konturówki. Najczęściej w kolorze podobnym do naturalnego.

    No... teraz używam, jak idę gdzieś, gdzie nie trzeba maski wkładać. Bo w masce makijaż ust idzie się... ;-) Przynajmniej u mnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie. Wygląda trochę jak z Giordaniego Gold. Czerwony co prawda to nie do końca by mi się przydał ale pewnie są też inne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Good products.
    Have a nice weekend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I don't use lip pencils, but the color is nice.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! this is great.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds like a great lipliner in a killer color! I love how you call it your "non-invasive make-up surgeon". :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale markę znam i lubię:)
    Konturówek nie używam- zazwyczaj maluje usta samą szminką
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ale konturówki też lubię, będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tej kredki, ale kolor ładny 😀

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam takich kosmetyków, ale wygląda ciekawie
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. I have never seen lip liner actually, is it easy to be used?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie szukam jakieś fajnej kredki/konturówki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super poznać jak będę potrzebować to sięgnę po nią 😁Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool pencil! Thank you very much for your cool review)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny produkt, choć przez pandemię dużo mniej się zaczęłam malować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio zaprzyjaźniłam się z kredkami do ust :D Kolorek fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat nie stosuję kredek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cena trochę wysoka, ale z chęcią bym ją wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś tyko jedną kredkę do ust, ale prawie wcale jej nie używałam i się przeterminowała. :D Dlatego też nawet nie planuję tego typu zakupów. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru