GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 września 2021

2777. Wypadanie włosów podczas mycia - wrzesień 2021 r.

  Witajcie!

Dziś czas na jesienną aktualizację wypadania włosów podczas mycia.

Oto małe przypomnienie tego, jak wyglądało to wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r.:


Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:


Październik roku 2015:


Styczeń 2016 roku:



I kwiecień:



Październik:


Luty 2017:


I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień 2020 r.:



Luty 2021 r.:



Maj 2021 r:



Wrzesień 2021 r.:



Mimo, że broniłam się rękami i nogami dopadło mnie jesienne wypadanie włosów...
Są one teraz wszędzie: na nakryciu łóżka, na bluzkach, na dywanie, w kawie, w butach a nawet i w gaciach.

Niby wiem, że to normalne i za jakiś czas wszystko wróci do normy, ale serce boli, jak patrzę na te moje biedne włosiska walające się po kątach.

Z suplementacji obecnie robię sobie przerwę od Vitapilu - bo ileż można przyjmować to samo - a zamiast tego zaczęłam łykać kompleks witamin z grupy B oraz cynk.

Mam nadzieję, że coś to da...

A Wasze włosy jak się mają?

Kathy Leonia

PS. Standardowo, jak kogoś obrzydzają zdjęcia wypadniętych włosów, to proszę nie oglądać!

27 komentarzy:

  1. I have a lot of loss hair now in fall.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie noszę krótkie włosy i nie wypadają mi ale kiedy miałam długie, to zawsze na okres jesienno-zimowy starałam się troszkę mocniej podciąć. Kiedy włosy są bardzo długie ich cebulki się osłabiają, chociażby od ciężkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy wypadają jak szalone już od kilku miesięcy. Chyba nie obejdzie się bez wizyty u lekarza, bo czuję się bezradna :/

    OdpowiedzUsuń
  4. moje jakoś się trzymają, to chyba efekt zdrowej diety

    OdpowiedzUsuń
  5. My hair is thin and breaks a lot, perhaps because of m age! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też włosy dość mocno wypadają mimo iż staram się trzymać odpowiedniej diety i suplementacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie po ciąży wypadały. A teraz jest względnie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie cały czas wypadają, mimo stosowania odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. While shampooin and combing, comsume vitamin c.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych włosów, skoro lądują w kawie to już musi być źle😕

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas niestety nie sprzyja włosom. Ja ostatnio nie zauważyłam, żeby mi jakośc wypadały ale moje włosy są ostatnio troche suche :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello!! This happens to me a lot too, especially these days. Interesting post.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I lost many hair now
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola guapa, en esta época del año suele caer más el pelo. Yo suelo tomar vitaminas y además me lavo el pelo con champús naturales y especiales para la caida del cabello y van muy bien. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponoć to jeden ze skutków ubocznych przebycia koronawirusa.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dokładnie to samo, włosy lecą na potęgę. Pewnie zebrałabym jeszcze większy kłębek włosów niż ty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli cię to pocieszy to u mnie jest to samo. Ścięłam 10 cm. włosów i biorę się za suplementację. Słyszałam, że cynk bardzo dobrze działa na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to mnie dziś podobna ilość uciekła podczas mycia. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle nie mogę patrzeć. Nienawidzę włosów oderwanych od głowy, zwłaszcza w łazience (nawet własnych) :p

    OdpowiedzUsuń
  20. What a shame about your hair. Hopefully vitamins will do you good. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. W czasach gdy wychodziły mi garściami wcierałam Seboradin - pomogło. Wyciąg z czarnej rzepy, lekki szampon, żadnych lokówek/prostownic i... ograniczenie stresu. Z tym ostatnim punktem było najtrudniej :p

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie zawsze jest to wypadanie zwiększone jesienią. I teraz też mnie dopadło, masakra. Ale myślę, że zimą jak zawsze się zmniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, if it's not hair loss its the gray coming in. Yes, aging sucks.

    OdpowiedzUsuń
  24. I also have problems like this. it happens because i have sinuses and to some extent it will cause hair loss. To overcome this, I did a head cupping treatment. besides being able to reduce headaches, cupping also helped me reduce hair loss problems.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru