GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 8 września 2021

2765. Nowości pielęgnacyjne z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na nowości pielęgnacyjne.

Jak zawsze na jesień z maniaczki kosmetyków kolorowych, przemieniam się w entuzjastkę pielęgnacji.
Wszakże zaraz zaczną się słoty i niepogody oraz mrozy, zatem trzeba naszą buzię odpowiednio na owe zmiany przygotować.

Tu z pomocą spieszy mi jak zawsze nieocenione w zasobach mazideł - Notino.pl

Oto co ciekawego wypatrzyłam tym razem:


1. Lirene Natura olej do demakijażu
2. N.A.E. Purezza płatki bawełniane do demakijażu i oczyszczania cery
3. The Saem Power Ampoule Pore-Tight serum redukujące rozszerzone pory
4. Oriflame Love Nature Dark Berries Delight regenerująco-nawilżająca maseczka do twarzy
5. Shiseido Waso Shikulime krem nawilżający do twarzy

A Wam co wpadło w oko najbardziej?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Kathy, you have got very nice cosmetics! Hi from Russia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely products today, Kathy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie olej do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie ten nawilżający krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestowałabym serum redukujące rozszerzone pory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting cosmetics) I like all of them)

    OdpowiedzUsuń
  7. płatki kosmetyczne to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten olejek z Lirene mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Number 3 or 4 probably... Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że numer 5. Chociaż opakowanie 4 jest najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!! this is interesting, thanks for sharing it.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  12. te nowości wyglądają naprawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mnie kusi nr 5, czyli krem nawilżający do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej mnie zainteresował ostatni produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lawendowy olejek mam ochotę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mnie zaciekawiły płatki i krem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Shiseido is familiar here. All looks good. Greetings

    OdpowiedzUsuń
  18. They look like good products. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Eu ficaria com o creme facial, estou precisando!

    Beijos!🌺

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie zwęziłabym pory :) Też ostatnio mam ochotę na lepszą pielęgnację, jakoś tak ciepłej się robi, jak człowiek się pokremuje hehe a rano i wieczorem jest na prawdę zimno 😳

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten olejek lawendowy fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ten olej do demakijażu bym chciała!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru