GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 września 2021

2766. Professional Makeup Sponge gąbeczki do podkładu

 Witajcie!

Dziś czas na gąbeczki do podkładu nakładania.

Będę mówić o Professional Makeup Sponge gąbeczki do podkładu.

Słowo od producenta: "Gładka i miękka gąbka do nakładania suchego/mokrego proszku lub podkładu

* Działa szczególnie dobrze w trudno dostępnych miejscach, aby ustawić makijaż i stworzyć gładkie wykończenie

* Można czyścić łagodnym detergentem i wodą, a następnie pozostawić do wyschnięcia przed ponownym użyciem

* Mokry puder w proszku: to działanie na makijaż podkładowy.

* Możesz rozprowadzić makijaż podkładowy w dowolnym miejscu twarzy.

Materiał: eko poliuretan (bez lateksu)

Rozmiar: około 6cm * 4cm

Ilość: 1 szt. W opakowaniu worka opp

Produkt w okazałości:





W zbliżeniu:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na AliExpress za ok. 4 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbita.
Opakowanie i pojemność: 1 gąbeczka w jednym opakowaniu.
Wydajność: bardzo dobre. Taka gąbeczka starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że wielbię zakupy z AliExpress i zawsze znajdę tam jakieś smaczki produktowe. Tak było w przypadku powyższej uroczej gąbeczki. Producent naprawdę miał dobry pomysł, aby stworzyć coś tak miłego dla oka jak i dla skóry! Jak dla mnie, jest to chyba najlepszy produkt do nakładania podkładu jaki kiedykolwiek używałam. Nawet nie wiecie, jak ów niepozorny gadżet ułatwił moje makijażowe życie. Jak stosuję więc to cudo? Ano najpierw nanoszę fluid palcem na wybrane partie buzi, potem w dłoń biorę delikatnie namoczoną - acz odsączoną z wody - gąbeczkę i zaczynam wtłaczać mazidło w skórę. I to wszystko trwa dosłownie chwilę. Raz-dwa i już. Fluid nałożony równomiernie, twarz wygląda zacnie. Czego chcieć więcej? Dodam, że produkt jest naprawdę dobry jakościowo, gdyż mam go w użyciu już kilkanaście dobrych tygodni i nic się z nim  nie dzieje. Ani jednego rozwarstwienia czy ryski. A używam regularnie, bo przecież maluję się codziennie. Uwielbiam, kocham i szanuję ten specyfik. Na pewno za jakiś czas kupię jego zapas. Jedyne co mi się nie podoba to fakt, że teraz na AliExpress wprowadzili te podatki VAT, przez co już tak tanio nie jest. Ale raz na jakiś czas można się poświęcić i zakupić większą ilość takiej gabeczki. Także i tak polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Fluid nakładam tylko na wielkie wyjścia i wyjazdy do miasta. Moja codzienność to wieś , a tam natura góruje. Miłego dnia 🌞🌞💗🍉💗🍉💗🍉💗💗🍉🍉🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  2. Make up sponges are very useful! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz kupiłam w Rossmannie Evy Schmitt z miedzią i sobie chwalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić tę gąbeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że na Ali teraz jakieś podatki wprowadzili, w sumie wieki tam nie zamawiałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam podkładu, więc taka gąbeczka mi nie potrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I rarely use makeup, but this is indeed a cool sponge 🤓

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąbeczka bardzo ładnie wygląda, trochę jak jajeczko, troszkę jak łza albo egoztyczny owoc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love it this type of beauty sponge

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, ale jakoś nie mogę się jakoś przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Good product
    Thanks for your review
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam takich gąbeczek, ale ostatnio mi z nimi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola! Estas esponjas dicen que van fenomenal, que deja la base perfecta, yo aun no la he probado. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio nie umiem trafić na dobre gąbeczki na Alie więc cieszę się z Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. good review of useful sponge...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  16. This sponge looks like a cute little (if slightly misshapen) Easter egg! Glad to hear that it also gets the job done. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the recommendation it looks novel. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. takie gąbeczki jajeczka sa niezastąpione, mam ich wiele i kilka oryginalnych

    OdpowiedzUsuń
  19. This is a great mushroom ... good review.

    OdpowiedzUsuń
  20. A product very well exposed in your words.
    Have a nice weekend my dear friend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!! it looks cute, thanks for your review.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć!
    Widziałem go w sklepach kosmetycznych i nie odważę się go kupić. Ale czytając Wasze wrażenia widzę, że spełnił Wasze oczekiwania, więc wezmę to pod uwagę przy kolejnym zakupie.
    Dzięki za recenzję i rekomendację.
    Pozdrawiamy i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this kind of sponge because the results are so natural.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  24. o jak ja dawno robiłęm zakupy na ali :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Love these! I pick them up for gifts too.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rzadko używam takich gąbeczek do podkładu, jakoś się nauczyłam normalnie palcami i tak mi najwygodniej :D Ale polecę je znajomej, bo ona z kolei nie umie inaczej niż gąbką

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne są takie gąbeczki. Sama mam raczej płaską i taka sobie, trochę szorstka po dwóch użyciach.

    OdpowiedzUsuń
  28. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio właśnie zamawiałam jedną rzecz na Aliexpresie i faktycznie trzeba szukać i czasem można coś fajnego trafić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam identyczną na pierwszy rzut oka, choć zapłaciłam za nią trochę więcej w jakiejś drogerii. Zwykle nakładam podkład paluchami, ale czasem sięgam po tę gąbeczkę, bo to jedna z niewielu, która nie opija się podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nic nie kupowałam z tamtad i raczej już nie kupię. Mam jedną z Shein i była bardzo dobra ale ostatnio dostała mi się jedną z lepszych jakościowo i po prostu totalny sztos .
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  32. Muito boas estas esponjas, tenho uma aqui.
    Acho fofinhas!

    Beijos nas bochechas!
    Boa semana! 😘🌺

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru