GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 września 2021

2767. Jesienne zakupy z Bee.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co wpadło do moich łapek podczas szału zakupowego na Bee.pl:





I w szczególe.

Pielęgnacja ciała:





Coś do paszek:





Produkty do twarzy:





Coś na ząb:





Coś do picia:




Tym oto sposobem mam solidny zapas produktów, które na pewno przydadzą mi się w nadchodzące jesienne wieczory.

Najbardziej potrzebne były mi mazidła do twarzy, czyli hydrolat oraz serum niwelujące tłustość cery. I od razu muszę rzec, że są to specyfiki idealne dla mnie! Hydrolat lawendowy ma przepiękny, relaksujący zapach, który łagodzi napięcie dnia codziennego i sprzyja odprężeniu się. Serum z kolei dodane do codziennego podkładu skutecznie zapobiega świeceniu się skóry i daje mi efekt matu na długie godziny.

Następnie w ruch poszły naturalne dezodoranty od marki słynnej Ewy Chodakowskiej. Początkowo byłam do nich nastawiona nieco sceptycznie - wszak moim ulubieńcem w tej kategorii jest od lat Rexona - ale na szczęście nie dałam się zwieść pozorom. Produkty okazały się naprawdę fajne w działaniu i miłe w zapachu. Mimo intensywnego dnia - mam teraz gorący okres w pracy przez nadchodzący sezon zapisowy - czułam się świeżo i rześko, bez śladu potu pod pachami. I to jeszcze wszystko w zgodzie z naturą, gdyż są to kosmetyki naturalne.

Teraz pora na myjadła do ciała, czyli czarne mydło syberyjskie oraz fikuśny żel ujędrniający pod prysznic. Czarnego specyfiku używałam już wcześniej, więc dalej podtrzymuję pozytywne o nim mniemanie. Świetnie się sprawdza zarówno do mycia ciała, buzi i włosów. Dobrze się pieni, jest delikatny dla skóry i nie podrażnia. A ten zapach kwiatowy - mega przyjemny dla nosa! Podobne zdanie mam w przypadku żelu pod prysznic. Jest to sympatyczny do codziennego użytku gagatek, który również robi wszystko to, co od niego oczekuję, czyli myje. Czy ujędrnia ciało? Tu bym polemizowała jednakowoż, bo tego typu efekty to zasługa ćwiczeń i diety niźli stosowania mazideł...

I na koniec coś dla brzucha, czyli pyszności do jedzenia i picia. Herbatka bio z pomarańczą świetnie sprawdza mi się w pracy, gdy potrzebuję rozgrzania umysłowego pomiędzy ogarnianiem jednego klienta a drugiego. Kawa mleczna Inka z kolei to mój poranny przysmak śniadaniowy, który daje codzienną porcję kawowego napoju. Staram się bowiem zredukować picie kawy normalnej, zatem nieśmiertelna Inka jest dla mnie takim zdrowszym zamiennikiem kofeinowej wersji tradycyjnego napoju z ekspresu. Do tejże kawki najlepiej smakują tosty na słodko, posmarowane masłem orzechowym i polane miodem, lub na słono z wędliną i serem żółtym z kleksem pasty z chilli. O ludu. Ale to dobre!

Jeśli coś Was zaciekawiło z powyższych produktów to śmiało mogę je zarekomendować z czystą gwarancją, że i Wam przypadną do gustu!

A Wy co ostatnio kupiliście dobrego?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Thank you, Kathy! Yesterday again I've made a post about Lucy.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'd like to use de Agafia's granny products, I have read some good reviews about them.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great products, I love peanut butter! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie spróbowałabym herbatkę bio z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to czarne mydło syberyjskie i bardzo dobrze się u mnie sprawdziło. Uwielbiam tą mleczną Inkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, musze wypróbować tą inkę i czarne mydło

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie ma śniadanka bez Inki.
    To czarne mydło mnie intryguje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, I so want to try the Inka coffee!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te dezodoranty Ewy Chodakowskiej, bo kurde większość dostępnych w drogeriach mnie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości :) lubię ich sklep.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pastę orzechową bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super produkty, lubię pastę orzechową i planuje zrobić taką sama:) W tym miesiącu kupiłam kilka rzeczy z Avonu, peeling, balsam do ciała, czepek i zestaw biżuterii z kociakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale superanckie nowości, no no! Z chęcią przetestowałabym produkty do twarzy, bo prezentują się zacnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zainteresowała mnie herbatka z pomarańczą. No i mimo że wolę herbaty, to zaciekawiła mnie też kawa mleczna - powinna mi bardziej odpowiadać niż taka mocna normalna.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zakupy, bardzo lubię tą inkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne rzeczy! Szczelnie te do twarzy. Muszę w końcu sobie coś zamówić z tego sklepu 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba będę musiała przerzucić się na zakupy internetowe! To się nazywa prawdziwe szaleństwo :D Nie słyszałam jednak nigdy o tym sklepie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pasta z chilli jest faktycznie niezła. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. PASTA ORZECHOWA AWRRRR Mniam!!! Ale bym zjadła !!!! I wypiła tą INKE <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Great haul:) The black soap sounds interesting! And thanks for the follow. Following back.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne produkty, zaciekawiła mnie herbatka i dezodoranty od Ewy... miałam obiekcje, czy takie naturalne dadzą radę, ale skoro polecasz to chyba się skuszę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tę kawę Inkę mleczną :) Jest przepyszna :)
    Na Bee dość często robię zakupy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że zakupy udane :D Sama ostatnio dorwałam kilka rzeczy ze sklepu Bee.pl m.in. skusiłam się na tą herbatkę, Inkę i tą pastę orzechową. Mogę Ci podpowiedzieć, że ta pasta świetnie nadaje się również do ciast czy muffinek, przepychota :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru