GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 czerwca 2020

2416. Kobo Lip Palette paleta pomadek do ust

Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o Kobo Lip Palette paleta pomadek do ust.

Słowo od producenta: "Paleta składa się z 9 najmodniejszych odcieni pomadek, którymi perfekcyjnie podkreślisz swoje usta. Innowacyjna, delikatna formuła bezproblemowo się rozprowadza, a także utrzymuje na skórze przez długi czas. Każdy odcień można ze sobą łączyć. Najlepiej aplikować za pomocą pędzla."

Produkt w okazałości:




Od producenta:






Skład:




Po otwarciu wieka:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu. Podobny zestaw można go ucapić na Allegro za ok. 50 zł.
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: typowa dla szminek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka, w tonacji czarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 15 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam w użytku paletki pomadek do ust; zwykle bowiem sięgałam po pojedyncze sztuki. Dlatego też byłam bardzo ciekawa, jak będzie mi się pracowało z taką gromadką mazideł do ust w jednym miejscu schowanych. Na początku byłam nieco sceptycznie nastawiona - wiadomo, kwestia odpowiedniego nakładania pomadki na usta i te sprawy - ale gdy nieco poćwiczyłam sztukę władania pędzelkiem do szminek , to potem już poszło łatwo. Pomadki Kobo są całkiem ładnie napigmentowane, o połyskującej delikatnie formule, która wygląda uroczo na wargach naszych. Mazidła, na pozór w opakowaniu matowe, są zaskakująco bardzo kremowe, przez co dobrze się aplikują. Co do trwałości - cóż niestety - jest ona bardzo nikła, bowiem wytrzymuje li do pierwszego posiłku czy napoju... Po tym procederze musimy czynność malowania powtórzyć, co może wiązać się w problemem higienicznej aplikacji, jeśli przebywamy gdzieś w miejscu publicznym i akurat nie wzięłyśmy ze sobą pędzelkowego aplikatora...  Tak więc w obecnie panujących warunkach wirusowych, polecałabym używanie powyższego zestawu pomadek tylko w domowym zaciszu. Warto wspomnieć, że specyfiki zawarte w palecie nie uczuliły, ani nie podrażniły mnie. Ich szeroka gama kolorystyczna jest godna polecenia, szczególnie dla osób, które lubią bawić się makijażem i nie zależy im na jakiejś wybitnej trwałości specyfików.  Pomadkami Kobo krzywdy sobie nie zrobimy na pewno, bo są one delikatne, nie wysuszające i uniwersalne na różnego rodzaju okazje. Jedyne do czego mogę się doczepić to wysoka cena wyjściowa, ale od czego są promocje.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

31 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to kwestia zdjęcia, czy one się tak zachowują, ale dla mnie kolory na dłoni zupełnie różnią się od tych w opakowaniu. Po takie formy pomadek nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te bardziej nudziakowe kolorki mogłabym wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful colours! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię kosmetyki kobo. najczęściej pomadki nakładam pędzlem więc dla mnie paleta byłaby super

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory fajne, ale paletki tak średnio są praktyczne poza domem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam ze można kupić pomadkę w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  7. nie do końca mi się podobają te kolory na dłoni. ale ja w ogóle nie przepadam za kolorowymi pomadkami :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory. Niestety ja nie bardzo lubię taką formę opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, ale jednak wolę pomadki w takich pojedynczych opakowaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne odcienie pomadek, nie miałam jeszcze nigdy takiej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniejszy ten w prawym dolnym rogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne odcienie i właśnie dlatego, że nie mają pełnego krycia. Ja latem tylko używam takich pół-transparentnych produktów do ust. Zawsze to wygląda bardziej dziewczęco i naturalnie .

    OdpowiedzUsuń
  15. tej paletki jeszcze nie widziałam. Mam podobną ale z cieniami. Szkoda, że nie są bardziej trwałe....

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ją w drogerii, ale nie kupowałam. Podobają mi się odcienie pomadek, które się w niej znajdują. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mega podobają mi się kolory oprócz czerwieni krwistej, bo mi nie pasuje, pozostałe mega i na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jednak wolę pojedyncze pomadki w sztyftach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznaję, że rewelacyjna sprawa, bo taka paletka pozwala mieć dostęp do różnych odcieni pomadek zawsze pod ręką. Szalenie praktyczne rozwiązanie. Kolorki też bardzo fajne. Muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Nice lipsticks, thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  21. Kathy, why don't you want to visit my "Magic Lantern" blog?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru