GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 8 czerwca 2020

2407. Wielkie zakupiska z Aliexpress!

Witajcie!

Dziś kolejna porcja nowości, jakie przybyły niedawno do mnie z Aliexpress.

Tym razem skupiłam się na tzw. dodatkach do zdjęć, żeby było ładnie, estetycznie i uroczo na tymże blogasku.

Oto co zakupiłam:



I w poszczególe.

Róże:



Sztuczne perełki:



Nagietek:



Pierścionki:




Tulipany:





Najbardziej jestem zadowolona z zakupu perełek, tulipanów i pierścionków.

Perełki i pierścionki wyglądają jak te oryginalne, jubilerskie, kupione za miliony monet.
A dacie wiarę, że każda z tych rzeczy kosztowała mniej niż 10 zł?

Tulipany z kolei są tak idealnie odwzorowane, że z daleka można pomyśleć, że są prawdziwe!
Jak panowie Chińczycy je wykonali to doprawdy nie ogarniam.

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. Your things are always beautifully presented. I bought new sneakers. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności. Szczególnie spodobały mi się tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na piękne zdjęcia. Miłego dnia 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. The rings and the flowers are fantastic ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te tulipanki i dla mnie są świetne :D Super jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I bought a hair cream 😊 thanks for your sharing 😊 have a lovely day..

    OdpowiedzUsuń
  7. Te tulipany rzeczywiście wyglądają jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Aliexpress co prawda nie korzystam, ale na eBay'u regularnie robię podobne zakupy. Niech żyje tania chińszczyzna! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a co ja nie kupiłam:D A co mam w planach kupić :D Ja jestem uzależniona od Aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te dodatki, szczególnie te perełki, też muszę o podobnych pomyśleć 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o kwiaty, to wolę te żywe ;) nawet jeśli sztuczne są idealną ich imitacją to niestety jest to zlepek plastiku, który zostanie na naszej planecie miliony lat :( dodatki, które kupiłaś choć ładne to zdecydowanie nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. Na AliExpress można dorwać wiele fajnych dodatków do zdjęć, jednak to czekanie to mnie zniechęca :D ja to niecierpliwa jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tulipany faktycznie super wyglądają. Będą świetnym dodatkiem do zdjęć:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nagietki i tulipany są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kwiaty, a biżuterię wolę z prawdziwych sklepów jubilerskich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pierścionki z Ali! Są cudowne, choć niestety szybko się ściera kolor. Kwiatków jeszcze nie zamawiałam, ale mam dużo w liście życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything looks so wonderful!    

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście są to bardzo ładne i ciekawe dodatki do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też musiałabyym się zaopatrzyć w takie ozdobki :)
    Ja ostatnio nic nie kupowałam oprócz jedzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się róże. 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudeńka 😍
    Jak dostałaś te przesyłkę?
    Ja składałam zamówienie, trzy miesiące temu i do tej pory nie dostałam, więc Alie narazie odpuszczam...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. beautiful rores...others are beautiful too

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kwiaty, perełki i pierścionki też bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tulipany bardzo ładnie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam bana na jakiekolwiek zakupy, bo niestety ale ruszyłam już hajs z oszczędności na życie :) Aż dziwne, że mama się jeszcze nie upomina gdzie moja miesięczna składka na dom :) A nie, jeśli tak byśmy miały być szczere to dziś wydałam 600zł na badania i wizytę u lekarza :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Do czego wykorzystasz kwiatuszki? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedys kupiłam jeden pierścionek a alie i był taki piękny <3 Wszyscy mysleli, że to drogi pierścionek a ja zapłaciłam za niego 5 złotych :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Róże i sztuczne perełki pięknie się prezentują :D Ja na aliexpress nie robię zakupów ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  29. I liked the tulips and the rings, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Kathy, tulips and rings are very beautiful! I bought nothing in Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam na gumki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie przegladac te twoje zakupiska

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru