GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 9 czerwca 2020

2408. Delia Lash Building Primer Care Master baza pod maskarę

Witajcie!

Dziś czas na bazę pod tusz do rzęs.

Będę mówić o Delia Lash Building Primer Care Master baza pod maskarę.

Słowo od producenta: "

Baza pod maskarę LASH BUILDING PRIMER CARE MASTER

Efekt sztucznych rzęs!

  • gwarantuje efekt ekstremalnie wydłużonych i pogrubionych rzęs,
  • zapewnia maksymalną objętość,
  • poprawia kondycję rzęs,
  • ułatwia codzienny demakijaż,,
  • posiada miękką szczoteczkę, która ułatwia precyzyjną aplikację bazy,
  • przedłuża trwałość maskary,
  • zawiera cenne składniki aktywne:
    • PROTEINY PSZENICY – wzmacniają i uelastyczniają rzęsy, dodając im gładkości i połysku.
    • WITAMINA E – pielęgnuje rzęsy i zapobiega ich wypadaniu."

Produkt w okazałości:




Skład:

Aqua, C18-36 Acid Triglyceride, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cyclopentasiloxane, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Acrylates Copolymer, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol Stearate, Glyceryl Isostearate, Propylene Glycol Isostearate, Oleth-25, Ceteth-25, Stearic Acid, Palmitic Acid, Triethanolamine, Dimethicone, PVP, Hydroxyethylcellulose, Sodium Acetate, Isopropyl Alcohol, Cellulose, Imidazolidinyl Urea, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate.

Szczota:



Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik ten można dostać na stronie sklepu Delia Cosmetics za ok. 18 zł.
    Zapach bez zapachu jakiegoś specyficznego.
  Konsystencja biała maź na rzęsy.
   Opakowanie i pojemność: biały pojemnik z aplikatorem jak tusz do rzęs, ze złotem napisów od producentów. Pojemność: 11 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na pół roku użytkowania.
Działanie: zacne. Zacznę do tego, że baza pod tusz do rzęs to coś, co zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce. Mogę zgubić eyeliner, rozwalić puder w kamieniu, czy zapomnieć nałożyć szminkę na usta swe, ale o pomalowaniu rzęs nie zapomnę nigdy. Umiejętne podkreślone spojrzenie jest czymś najważniejszym w moim codziennym makijażu. Aby osiągnąć jak najlepszy efekt w malowaniu oczu, baza pod tusz do rzęs to coś oczywistego dla mnie, zupełnie jak masło na świeżutkiej i chrupiącej kromce chleba. Przekonałam się bowiem, że to właśnie dobrej jakości baza jest kluczem do odpowiedniego wytuszowania rzęs i wydobycia z nich długości oraz gęstości. Jak się spisała baza z Delia Cosmetics? Ano bardzo dobrze. Przede wszystkim, 
produkt łatwo się nakładał, szybko wysychał i - co najważniejsze - ładnie współgrał z maskarą. Dzięki klasycznej, dobrze wyprofilowanej szczoteczce, moje rzęsy były przeczesane, gotowe na przyjęcie czarnej porcji tuszu. A efekt? Wydłużenie, pogrubienie i gęstość spojrzenia! Warto dodać, że po upływie ok. trzech tygodni regularnego stosowania białego mazidła - przed codziennym makijażem oczu - moje rzęsy wyraźnie się wzmocniły i mniej wypadały podczas demakijażu. Myślę, że baza z Delia Cosmetics to dobrej jakości tani, polski produkt, wart wypróbowania.
 Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy i Leon

33 komentarze:

  1. o popatrz, a nie znałam go wcześniej :D Czuję się zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks like a good product. Have a nice day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoka ocena kusi, by ją kupić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam inne bazy, ale będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting product dear!!thanks for the information 😉👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro jest to produkt wart wypróbowania, to chętnie się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu ale cena całkiem spoko jak na produkt który jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam bazy pod tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I have to try more products of Delia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tani i dobry produkt. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy ona nie robi zbyt białych tych rzęs? Bo tego się najbardziej obawiam w takich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, nie miałam chyba nigdy w życiu takiej bazy, choć w sumie, teraz sobie cos przypominam, że miałam taki tusz do rzęs z jednej strony a z drugiej właśnie baza. Chętnie wypróbowałabym tą Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze takiej bazy z tej marki, ale wydaje się interesująca, więc może kiedyś sobie taka kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że produkt się sprawdza, pięknie go zaprezentowałaś. :) Pozdrawiam i życzę super dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie sprawdzę. Też mam tak z rzęsami, że muszę je pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajny produkt, zupełnie się nie spodziewałam, że tak fajnie wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba będzie wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nigdy, ale muszę przetestować skoro jest taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam bazy pod tusz, ale może skuszę się przetestować ten produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujące, nigdy nie używałam niczego na porost rzęs, ale recenzja jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam takiego produktu, ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusisz :) Może wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że zastanawiałam się ostatnio nad takiego typu odżywką, ale z drugiej strony - ja nie potrafię podkreślać swoich rzęs... niestety 🙈

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuje sie zacofana bo właśnie w tej chwili dowiedziałam się ze jest coa takiego jak baza pod tusz. Czy kazdy kiametyk potrzebuje bazy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nigdy nie stosuje bazy pod tusz... i byłam zaskoczona, ze istnieje! Długo czeka się na wyschnięcie tej bazy i nałożenie tuszu do rzęs?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru