GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 27 czerwca 2019

2167. Bielenda Skuteczne Nawilżenie pomadka ochronna do ust

Witajcie!

Dziś czas na usta nasze.

Będę mówić o Bielenda Skuteczne Nawilżenie pomadka ochronna do ust.

Słowo od producenta: "Pomadka do ust NATURALNE NAWILŻENIE to wyjątkowa pomadka ochronna wzbogacona o kompleks witamin."

Produkt w pełnej krasie:



Od producenta:



W okazałości:



Na dłoni:


Na ustach:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt kupiłam w Rossmanie za ok. 8 zł.

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: stała.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w charakterze wykręcanej, białej tubki z niebieskimi napisami od producenta. Pojemność: 4,5 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki produkt starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że pierwszy raz miałam styczność z produktem do ust od Bielendy. Do tej pory stosowałam głównie pomadki ochronne Isany. Niemniej jednak, kobieta zmienną jest, dlatego też postanowiłam spróbować czegoś nowego. I to był bardzo dobry pomysł, gdyż powyższa pomadeczka przypadła bardzo do gustu moim ustom - rymy poetyckie level hard. Przede wszystkim, polubiłam ją za nawilżenie i odżywienie, jakie dawała moim wargom. Ot wystarczyło zaaplikować produkt dwa razy dziennie - rano i wieczorem - abym miała pewność, że problem suchych skórek i spierzchniętych warg mnie nie dotyczy. Produkt bardzo dobrze się aplikował, nadając delikatny blask moim ustom. Mazidło  nie 
podrażniło mnie, ani nie uczuliło. Co jeszcze mogę o nim rzec? Ano jest na dodatek tanie, wydajne i nieszkodliwe dla nosa czy kubków smakowych. Myślę, że mogę tę pomadkę spokojnie polecić.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

59 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ci się sprawdziła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Bielendy jeszcze nie miałam. Teraz używam z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks very amazing
    Thanks for your post
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj Bielenda to raczej średnia marka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie szanuję za bardzo marki Bielenda. Jeśli szukasz naprawdę naturalnej pomadki, to w tym samym Rossmannie weź pomadkę z Isany za połowę tej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. do ust używam Eos a zimą Carmex;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pomadki tego typu mam wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich ochronnych pomadek nigdy dość 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że jesteś zadowolona, lubię takie sztyfty ale najczęściej sięgam po tisame

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej i chyba pierwszy raz się z nią spotykam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this kind of products are always in my bag

    OdpowiedzUsuń
  13. Moisturizing the lips is so important.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam przeważnie zimą. Lubię Bielendę. Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pomadki, tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może po nią sięgnę następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic do ust z Bielendy. Fajnie, że sprawdziła Ci się w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, thanks for the information. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś, dobra pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bem que devia ter mais estes cuidados!

    OdpowiedzUsuń
  21. Estupendo post! Gracias por la visita! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukałam jej ostatnio i nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very nice product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. aktualnie mam spory zapas takich pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tej pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam w zapasie tak wiele pomadek ochronnych, że raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie pomadki ochronne i doceniam ich właściwości. Bielendy akurat nie miałam, ale być może przetestuję też na sobie, skoro jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Różnie to u mnie bywa ,z tymi kosmetykami Bielendy ☺
    Jeśli chodzi o nawilżanie ust - stawiam na Ziaje lub Nivea ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w tej chwili na tapecie eoes... śreniaczek niestety.. ale tak ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie testowałam zaprezentowanej pomadki.
    Wysoka ocena zachęca do zakupy, tym bardziej, że cenie sobie markę Bielenda :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie przepadam za ta firma . Choć z tego co czytam świetna jest ich ta pomadka .

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kupuje tego typu pomadek. Na wyjście z domu kolor, a wieczorem jakis balsam na usta.

    OdpowiedzUsuń
  33. tej pomadki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam jednego faworyta Bielendy, ale sama marka mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja szukam czegoś o ładnym, miodowym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie wygląda, pewnie kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię produkty Bielendy i chętnie wypróbowałabym tę pomadkę ochronną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam jak pomadka piękne pachnie, a ta zapachu nie ma więc raczej jej nie kupie.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z Bielendy kosmetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdaje się że to ta sama firma, z jakiej dostałam od Dziubasowej w prezencie
    Jest sery sery
    Potwierdzam

    OdpowiedzUsuń
  41. Latem często nasza skóra szybko się wysusza w okolicach ust. Musimy o nie odpowiednio dbać. Ta pomadka może nam w tym pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupuję wiele pomadek, ale tej jeszcze nie miałam. Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Looks so nice. I always apply a lip balm before any lipstick.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam pomadki ochronne z Lidla i jestem nawet zadowolona chociaż nie miałam okazji porównać z innymi;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Testuję dużo pomadek ochronnych, ale tej jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mialam, obecnie uzywam FRESH pomadek ochronnych

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! Może kiedyś gdy znudzi mi się moja kochana Alterra!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru