GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 4 czerwca 2019

2150. Alverde Lidschatten Basis baza pod cienie

Witajcie!

Dziś czas na przedłużenie trwałości makijażu oczu.

Będę mówić o  Alverde Lidschatten Basis bazie pod cienie.

Słowo od producenta: "Baza pod cienie zwiększa trwałość i intensywność koloru cieni, odcień powieki jest neutralizowany a kolor cieni bardziej wyrazisty. Kremowa konsystencja ułatwia aplikację cieni do powiek i zapobiega ich zbijaniu.

 Produkt przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, silikonów, olejów mineralnych, emulgatorów PEG, oparty na roślinnych."

Produkt w okazałości:



Od producenta:




Skład:




Otworek:



Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w drogerii DM w Czechach za ok. 15 zł

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: bazowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w formie tubki, w tonacji bieli i zieleni z czarnymi napisami producenta. Pojemność: 15 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie staczy na ponad pół roku używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kosmetyki Alverde uwielbiam i zawsze, gdy jestem w Czechach, chętnie kupuję je sobie na zapas. Ich kremy pod oczy, różnego rodzaju maski i olejki  do twarzy, balsamy i żele pod prysznic są po prostu genialne. Cudowne, wegańskie składy, świetna jakość i genialne działanie a do tego śmiesznie niska cena, jeśli przeliczymy to sobie na złotówki. Nie muszę więc mówić, że baza pod cienie zauroczyła mnie tak samo. To jest kosmetyk po prostu must have dla każdej osoby, która pasjonuje się wykonywaniem makijaży czy po prostu, chce mieć gwarancje trwałego malunku na powiekach. Baza pod cienie z Alverde daje nam nieskazitelny look naszego makijażu oczu na ponad 12 godzin, podbijając przy tym niesamowicie intensywność cieni każdego rodzaju. Dzięki temu niepozornie wyglądającemu specyfiku, cienie matowe, błyszczące, foliowe nabierają niezwykłej mocy i pigmentacji. Uwielbiam, kocham, adoruję ten kosmetyk za jego wydajność, trwałość, niską cenę i wspaniałe działanie. Warto wspomnieć, że produkt nie uczula, nie podrażnia. Polecam kupować na zapas!

Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy i Leon

44 komentarze:

  1. Szkoda, ze u nas nie ma DM ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co to nie używałam bazy pod ciebie, ale będę mieć na na uwadze, bo recenzja zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego kosmetyku, ale po przeczytaniu dzisiejszej rekomendacji chciałabym go kiedyś sobie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche mi nie po drodze żeby ją kupić ;)
    Ja lubię bardzo bazę od Oriflame, ale pewnie się nie skusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. This sounds great. I love a good chemical free product.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiem, że nie używam bazy pod cienie i chyba to jest błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyśmy używały cienie to leciałybyśmy tą bazę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam bazy pod cienie. I zdaję sobie sprawę, że to błąd, bo zbyt szybko się mi osypują. Na co dzień nie mam czasu tych wszystkich kosmetyków nakładać, ale chyba pomyślę nad taką bazą na większe wyjścia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na razie kilka innych baz, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a tylko w czechach jest to dostepne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za granica generalnie. Czechy, Niemcy. Wpisz sobie w google sklepy DM :)

      Usuń
  11. Oo właśnie szukam jakieś dobrej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze się koniecznie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, ale jak polecasz może keidyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę miała tę bazę na uwadze 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. super, że jesteś zadowolona, zazwyczaj nie pamiętam o bazach a jednak w makijażu oka się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ☺
    Jak dotąd ,jeśli chodzi o bazy pod cienie do powiek ,najlepiej mi się sprawdza baza z Affect ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę tą bazę :) ja obecnie używam bazy z inglota :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja żałuję, że tej marki nie ma u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaprzestałam uzywania baz, ale markę lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam tego rodzaju kosmetyków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. I'll try to find the brand here!

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie bazy są niezbędne dla osoby, które lubią malować oczy cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam malować się cieniami, więc produkt jest idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam. Nawet nie wiedziałam , że takie coś istnieje. Jednak człowiek uczy się przez całe życie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Recanzja zachęca do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  26. sound good brand with excellent effect

    OdpowiedzUsuń
  27. zapowiada się dobrze, moja obecna z Douglasa jest średnia

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, ale byłam w Czechach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Very interesting post
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wegańskie produkty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety do tej pory chyba nie miałam żadnej styczności z kosmetykami tej marki a dużo dobrego o nich juz czytałam. Będę musiała przy najbliższym wyjeździe zagranicznym wdepnąć do DM.

    OdpowiedzUsuń
  34. O, ten produkt by mi się przydał, bo akurat mi się kończy baza :D

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie za bazę na oko robi korektor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widziałam, że Alverde ma bazę pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru