GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 22 czerwca 2019

2163. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Dziś czas na szał zakupowy.

Oto co wpadło do mojego kosmetycznego koszyka w ostatnim czasie.

DM i żele pod prysznic:

od lewej: żel pod prysznic do suchej skóry z kompleksem olejków; żel pod prysznic granat i melon; żel pod prysznic ananas i arbuz, żel pod prysznic limonka i zielone jabłko, żel pod prysznic róża i malina. Każdy z żeli kosztował ok. 3 zł w przeliczeniu na złotówki.


Minti Shop:

od góry: MUR Beauty Legacy by Maxineczka (35 zł), MUR Kisu (30 zł); MUR Pretty Incredible (35 zł); Nabla Dreamy (130 zł)


Rossman:

od góry: Maybelline Super Stay Matte Ink nr 15 Lover i 65 Seductress; Wibo Mood Sparkling Eyeshadow nr 02 i 01
od środka: Catrice Glam & Doll False Lashes Mascara; Pupa Ultraflex Macsara.
od dołu: Wibo Rice Powder; Wibo Banana Powder.

Zdaję sobie sprawę, że powyższe łowy kosmetyczne są dość spore, ale cóż tu zrobić, gdy wszystkie te cudaki się tak do mnie uśmiechały i puszczały oczko, że nie mogłam się powstrzymać?

Na swoje usprawiedliwienie dodam, że stary puder i tusz mi się skończyły i potrzebowałam czegoś nowego.
A że na promocji zakupy bolą mniej, to i cosik więcej się znalazło.

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy Leonia

49 komentarzy:

  1. Po tytule spodziewałam się co najmniej połowy drogerii :P
    Lubię żele Balea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy. Oby produkty były przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great stuffs.
    The gel shower look great with fruity scents

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele tej marki często kupuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania paletek prześliczne, więc w środku na pewno też są cudne! 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele balea zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder bananowy mnie kusi, muszę w końcu kiedyś go kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. I love flavoured shower gel and the palette is fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zwykłe żele, a jak pięknie się prezentują! :)
    Ile pięknych paletek!
    Ja wczoraj byłam na zakupach ubraniowych. Chciałam kupić sukienki i spodnie. A kupiłam spodenki, bieliznę, top i torebkę, prawie wyszło :D

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele Balea, żadnego z tych zapachów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się wciągnęłam w Avon. Normalnie ręce mi się trzęsły jak oglądałam nowy katalog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this haul! I have the Maybelline Superstay Matte ink!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obfite i udane zakupy! :) Ja z kolei w tym tygodniu kupiłam sobie m.in. 3 książki, z których dwie chciałam dorwać już wcześniej, a niestety się nie udawało.

    OdpowiedzUsuń
  14. aHihih Trochę tego kupiłaś, ale zasłużyłaś. :) Niech wszystko pięknie służy. Cudownego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu fajne zakupy :) u mnie ostatnio nic nowego się nie pojawiło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy, dawno nie miałam żeli balea a super pachną

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupy ☺
    Ja ostatnio skupiłam się na kompletowaniu garderoby na ślub mojej koleżanki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! Fantastic products. I really like Maybelline suped stay matte ink lipsticks.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja miałam kupić żel pod prysznic, a dostałam w prezencie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. do mnie tak oczko puszczaja ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej lubię świeże cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, naprawdę sporo tego :) Ja ostatnio wydałam majątek w aptece, więc raczej nic dla przyjemności nie kupię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę żeli Balei :D Akurat przyleciałam do Polski na urlop, więc uzupełniam zapasy kosmetyczne, także też sporo sobie wszystkiego nakupowałam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co żałować sobie na ciało...
    Marka już chyba jakiś czas jest na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście zakupy niezłe, kusi mnie ten puder bananowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego testowania:) Muszę kiedyś zakupić Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Se ven geniales, ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię żele Balea, uwielbiam ich zapachy <3 Z tych, które wpadły Tobie do koszyka znam tylko ten z kompleksem olejków. Resztę z chęcią bym wypróbowała, ale w czeskim DM, w którym kupuję pewnie ich nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Spory zapas żeli 😉 Muszę kiedyś je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru