.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

piątek, 24 kwietnia 2015

693. Na piątek!

Witajcie!

Dziś wesoły, piątkowy dzień nam nastaje.

Dlatego, aby tradycji stało się zadość trzeba sobie nieco pofolgować.
Wszelakie imprezy i posiedzenia towarzyskie będą mile widziane.

Leon również będzie się dobrze zatem bawił.
Nie może jednakowoż poszaleć za bardzo, gdyż albowiem jutro sobota pracująca czeka go...

Nie mniej jednak coś niecoś z poniższego barku się wyżłopie:


Ów wesoły arsenał ma starczyć - rzecz oczywista - na kilka głodnych procentów osób.

Tak więc Ci wszyscy, co sądzili iż to zestaw startowy dla Leona, proszeni się o kajanie się i spuszczenie głów w pokorze.

A jakie są Wasze plany piątkowe?

Kathy

52 komentarze:

  1. a ja mam zakonczenie liceum a potem impreza z klasa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja myslalam, ze Leon tak skromnie zacznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak to wszystko wypijesz to nie wiem czy tak łatwo będzie wstać do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do 20 w pracy a później słodkie leniuchowanie bo jestem lekko przeziębiona :(
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na szczęście dzisiaj wolne od uczelni ale z drugiej strony muszę wykorzystać ten czas na pisanie pracy. :D To już w sumie nie wiem co lepsze, a co gorsze... Potem mam spotkanie na mieście ze starą grupką z liceum. :-) Słoneczko pięknie świeci to i nastrój wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się kajam i spuszczam głowę... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wracam do domu rodzinnego :) Udanej imprezki!

    OdpowiedzUsuń
  8. To kiedy robisz imprezkę? Chętnie wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacny zestaw ;) Ja pracuję do 20, eh, jutro też w pracy to planów brak :(

    OdpowiedzUsuń
  10. W moich planach jest grill :) Pierwszy w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jadę z Krakowa do domku! :D Pić nie będę, ale się najem domowego jedzonka, ho ho! :) Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kajam się... Naprawdę pomyślałam, że masz zamiar to wszystko wyżłopać dziś wieczorem :D. Ale jakkolwiek - pogoda dopisuje, ptaszki ćwierkają, procenty się chłodzą... Szkoda, że do roboty musisz jutro podążać, ale może to Cię uchroni przed kacem-gigantem? :P Ja dzisiaj grzecznie w domostwie pozostaję, bo jutro na weselicho zmierzam, ale Tobie życzę zabawowego piąteczku! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na weekend mam wesele! i zamierzam się bardzo dobrze bawić i opić mije studenckie piątki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O Leonie... udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie spędzę wieczór przy jakiejś ciekawej książce :))
    Życzę udanej imprezy :D
    Sama dopiero jutro idę zaszaleć :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę się uczyć, mam jutro zaliczenie :( Ale za to przyszły weekend zamierzam spędzić na leniuchowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja póki co jestem padnięta po piątkowych wielkich porządkach. Ale sądzę, że do wieczora się zregeneruję i to będzie miły, udany wieczór. Wprawdzie nie mam takiego arsenału trunków (i to nie byle jakich) jak Ty, ale coś się znajdzie na pewno. Życzę wspaniałej zabawy i udanych szaleństw! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż mi się napić czegoś zachciało ;p Ja lecę na siłkę i póki co to mój jedyny z większych planów.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja piątkowo kończę pracę o 20:D a potem piwko i horror mastertona :D
    udanego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  20. niezły arsenał;p ja piątek spokojny, bo jutro zjazd w szkole:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko i córko ! Taki arsenał na piątkową imprezę ? To jak wyglądają przygotowania do urodzin/imienin/i tym podobnych uroczystości ? Szaleństwo :)))) Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. eeeejd obre rzeczy tam amsz w koszyku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile %:D
    Wracaj szybko z nowym postem,tylko nie na kacu:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Baw się dobrze, ale z alkoholem ostrożnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłej zabawy ;) Ja wieczór spędzę pewnie z książką albo jakimś dobrym filmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie się działo:) Udanej imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety lulu, bo jutro studia :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspolczuje Leos soboty pracujacej i zycze, zeby szybko i bezbolesnie minela ;) :*!

    OdpowiedzUsuń
  29. udanej zabawy życzę, a my postanowiliśmy zorganizowac sobie rodzinny seans filmowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. a rano główka będzie boleć:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale arsenał :) Będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że wieczór się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się określenie "wesoły arsenał" ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.